کد خبر : 74988
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 9:49
-

خوراکچی: هیچ تیمی در جام‌جهانی ضعیف نیست/ شانس حضور در نیمه نهایی را داریم

خوراکچی: هیچ تیمی در جام‌جهانی ضعیف نیست/ شانس حضور در نیمه نهایی را داریم
مربی سابق فوتسال ایران گفت:یکی از امتیازهایی که تیم ملی دارد این است که بیشتر بازیکنان آن از تیم گیتی‌پسند هستند و به‌همین خاطر ملی‌پوشان با هماهنگی بهتری درون زمین بازی می‌‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال که قرار است در کلمبیا انجام شود و همگروهی ایران با تیم‌های اسپانیا،‌ آذربایجان و مراکش گفت: «تیم ملی فوتسال کشورمان برای ششمین بار در مسابقات جام‌جهانی حضور پیدا می‌کند و البته این به این خاطر بوده که ما تیم اول آسیا هستیم. فوتسال از آن زمانی که ما موفق شدیم عنوان چهارمی جهان را به دست آوریم، تغییرات زیادی کرده و ما دیگر نتوانستیم در میان چهار تیم پایانی قرار بگیریم.»

وی افزود: «در این دوره از رقابت‌های جام جهانی ما در گروه خیلی سختی قرار نگرفتیم و به نظر شانس زیادی برای صعود به دور بعد داریم. به غیر از اسپانیا که یکی از قدرت‌های فوتسال جهان بوده و هست، تیم‌های مراکش و آذربایجان نمی‌توانند خطر جدی برای ما باشند و روی کاغذ می‌توانیم از سد آنها بگذریم. ما پیش از این هم ۲ بار با اسپانیا در جام‌جهانی همگروه بودیم و آشنایی خوبی با نحوه بازی کردن این تیم داریم. به نظرم می‌توانیم یک بار دیگر این تیم را متوقف کنیم و اگر دقت کنیم احتمال پیروز شدن‌مان نیز هست. البته قطعا این تیم آماده هم تلاش می‌کند تا ما را شکست دهد و معتقدم هر دو تیم بازی دشواری برابر همدیگر دارند.»

پیشکسوت فوتسال ایران با اشاره به دیگر تیم‌های همگروه ایران اظهارداشت: «ما هیچ‌گاه نباید تیم‌های آذربایجان و مراکش را دست‌کم بگیریم. اینکه آنها جایگاهی در فوتسال جهان ندارند، دلیلی بر ضعیف بودنشان نیست. مراکش یکی از تیم‌‌های خوب آفریقاست و نماینده این قاره به حساب می‌آید. آذربایجان هم با آوردن بازیکنان برزیلی‌الاصل رشد قابل توجهی در فوتسال داشته است.البته کادرفنی خوب تیم ملی که مربیان کاربلدی چون ناظم‌الشریعه و صانعی در آن حضور دارند،‌به این نکات واقف هستند. در کنار این موضوع بازیکنان باتجربه‌ای هم در تیم ملی حضور دارند که می توانند اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار بازیکنان جوان‌تر بگذارند تا برابر این ۲ تیم بچه‌ها بازی حساب‌شده‌ای را انجام دهند. اعضای تیم ملی می‌دانند که جام‌جهانی است و هیچ تیمی ضعیف نیست.»

او با اشاره به شناخت خوبی که ملی پوشان فوتسال ایران از بازی یکدیگر دارند، عنوان کرد: «یکی از امتیازهایی که تیم ملی دارد این است که بیشتر بازیکنان آن از تیم گیتی‌پسند هستند و به‌همین خاطر ملی‌پوشان با هماهنگی بهتری درون زمین بازی می‌‌کنند. اینکه شیوه بازی هم تیمی‌ات را بدانی برای تمامی بازیکنان خوب است و قطعا این موضوع به کمک تیم ملی در بازی‌های جام جهانی خواهد آمد. امیدوارم این هماهنگی به تیم ملی کمک کند و بچه‌های بتوانند بازی قابل قبولی را برابر حریفان خود به نمایش بگذارند.»

خوراکچی درباره اینکه تیم ملی فوتسال می‌تواند یک بار دیگر به جمع ۴ تیم برتر جهان راه پیدا کند یا نه، تصریح کرد: «ما اگر بتوانیم از سد اسپانیا بگذریم به احتمال فراوان تیم اول گروه می‌شویم اما اگر این اتفاق نیفتد شانس این را داریم که به عنوان تیم دوم از گروه بالا بیاییم. به احتمال زیاد از گروه مقابل ما تیم‌های مصر و تایلند رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص می‌دهند. برابر هر کدام از این تیم‌ها شانس پیروز شدن را داریم چرا که عیار فوتسال ما از آنها بالاتر است و با پیروزی احتمالی که به دست خواهیم آورد، می‌توانیم در میان ۴ تیم برتر قرار بگیریم.»

منبع:آنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام چهارشنبه , ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹

تیم لیگ یکی تیم لیگ دویی تیم استانی تیم محلات نبود
بابا یکی به این یه تیم پیشنهاد بده فقط پیشنهاد قول میدیم قرار داد نبنده
ایشون میخواد به همون شغل شریف ساندویچی بپردازه ولی بالاخره بچه اش تو مدرسه به همه گفته بابام مربیه خوب بد میشه دیگه
قول میدیم تا همون پیشنهاد بیشتر جلو نیاد

نام ... پنجشنبه , ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۰۱

خیلی با این بنده خدا مشکل داری عزیز