کد خبر : 74990
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 9:55
-

صحبت های حماسی شمس،انتظار قهرمانی افتخاری و حضور آقای دوربینی!

صحبت های حماسی شمس،انتظار قهرمانی افتخاری و حضور آقای دوربینی!
تیم ملی فوتسال عصر دوشنبه در حضور مقامات فدراسیون فوتبال بدرقه شد تا برای جام جهانی فوتسال بامداد فردا روانه کلمبیا شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال عصر دوشنبه در حضور مقامات فدراسیون فوتبال بدرقه شد تا برای جام جهانی فوتسال بامداد فردا روانه کلمبیا شود.

تمرین سخت تیم ملی

تیم ملی فوتسال کشورمان تمرینی جدی را در سالن آکادمی پشت سر گذاشت و ناظم الشریعه آخرین برنامه های تاکتیکی را با شاگردانش مرور کرد. تمرینات تیم ملی حدود یک ساعت و نیم ادامه داشت و جدیت تمرین از نکات قابل توجه بود.در این تمرین مسائل دفاعی و هماهنگی بین ملی پوشان بیش از هر چیز مد نظر کادر فنی بود.

بدرقه در سالن تمرین

در حالی که انتظار می رفت مراسم بدرقه با شکوه تر و در مکانی بهتر برگزار شود مسئولان فدراسیون ترجیح دادند بساط بدرقه را در همان سالن تمرین برپا کنند.چیدن صندلی ها و پذیرایی در همین سالن انجام شد و خبری از تشریفات خاص نبود.

استقبال خوب رسانه ها

علیرغم اینکه فوتسال به عنوان یک رشته مظلوم در بین رسانه ها شناخته می شود و به خصوص تلویزیون توجه زیادی به این رشته ندارد در مراسم بدرقه استقبال خوبی از سوی رسانه های نوشتاری و تلویزیون شده بود.

اقدام قابل تحسین فدراسیون

یکی از نکات جالب توجه دعوت فدراسیون فوتبال از قدیمی های این رشته بود.حسین شمس،وحیدشمسایی،محمدرضا حیدریان،صادق درودگر و سید رضا افتخاری مهمانان ویژه این مراسم بودند که از سوی فدراسیون فوتبال برای مراسم بدرقه دعوت شده بودند.شمس پیش از بقیه حضور داشت و شمسایی هم که در ترافیک گیر کره بود در آخر مراسم رسید.غیبت ترابیان در این مراسم عجیب بود.

صحبت های حماسی شمس

صحبتهای شمس در جمع ملی پوشان همه را یاد دوران حضور او در تیم ملی انداخت.شمس که از لحاظ روحی روانی از مربیان سر آمد ایران است در مدت سخنرانی اش همه از جمله خبرنگاران را تحت تاثیر قرار داد.او گذری به سال ۲۰۰۸ زد و اینکه در شرایطی که کسی انتظاری از تیم ملی نداشت تیم به قدری خوب کار کرد که معاون رئیس جمهور از ایران با تیم ملی تماس گرفت و تشکر کرد.او اینکه می گویند تیم کنونی بهتریت تیم تاریخ است را با دلیل اثبات کرد و به بیان خصوصیات مثبت یک یک بازیکنان و کادر فنی پرداخت.او در مورد کشاورز گفت اگر بازیکنی مثل او که در ۴ جام جهانی حضور داشته در فوتبال بود مجسمه اش را می ساختند. صحبتهای شمس اگر پیش از بازی های ایران در جام جهانی به ملی پوشان زده شود انگیزه آنها را دو چندان می کند.

عکس های یادگاری با شمسایی

جدا از افراد متفرقه که با شمسایی عکس یادگاری می انداختد چهره مطرح فوتسال ایران در بین ملی پوشان هم محبوبیت زیادی داشت و با ملی پوشان خوش و بوش می کرد و عکس می انداخت.

ناظم به دنبال رتق و فتق امور

ناظم الشریعه گرچه خیلی دیر اما در آستانه حضور تیم ملی در کلمبیا از تاج خواست به تیم فوتسال به چشم تیم پنجم جهان گاه شود.او بعد از مراسم ابتدا با افتخاری و سپس با تاج خلوت کرد و نکاتی را به آنها گفت.

پادش نقدی در کلمبیا

گرچه قرار بود پاداش قهرمانی در آسیا در مراسم بدرقه به ملی پوشان اهدا شود اما تاج اعلام کرد که پاداش ها به حساب بازیکنان واریز شده است.او همچنین وعده داد در جام جهانی پاداش دلاری برای هر بازی در نظر گرفته شده ولی رقم آن را اعلام نمی کند.این جدا از پاداشی خواهد بود که در صورت موفقیت تیم ملی، در ایران به بازیکنان داده می شود.

ناراحتی عجیب خط خورده ها

مرتضی فراهانی،جواد اسفندیاری،سعید عباسی و سعید افشار ۴ بازیکنی بودند که در اردوی تیم ملی شرکت داشتند اما در جمع مسافران جام جهانی قرار نگرفتند.این ۴ بازیکن در طول تمرین روحیه چندان خوبی نداشتند با این حال در مراسم بدرقه حسابی پکر بودند و حتی گریه های جواد اسفندیاری افراد حاضر در سالن را تحت تاثیر قرارداد.

تیم ملی بدرقه شد

با خواندن دعای بدرقه توسط حجت الاسلام مالک تیم ملی بدرقه شد.تاج تاکید کرد که مالک پیش از این برای تیم ساحلی هم دعای بدرقه را خوانده و حضور او خوش یمن بوده و این تیم قهرمان شده است و امیدوار است این اتفاق برای فوتسال هم بیفتد.بازیکنان با شاخه های گل و پرچم ایران بدرقه شدند.

صحبتهای جالب افتخاری

افتخاری که به دلیل حضور در جلسه هیات مدیره استقلال دیرتر از بقیه به مراسم آمد اعلام کرد که تیم کنونی پتانسیل قهرمانی در جهان را هم دارد و دلش با این تیم خواهد بود.کفاشیان و تاج هم در طی سخنرانی خودشان از قرار گرفتن ایران روی سکو صحبت می کردند.

کنایه تاج به ناظم الشریعه

سرمربی تیم ملی صبح دوشنبه در مصاحبه ای از تمایز فدراسیون بین فوتبال و فوتسال گلایه کرده بود.تاج در سخنان خود در جمع ملی پوشان به این نکته اشاره کرد و گفت که گرچه برخی اعلام کرده اند که بین فوتسال و فوتبال تقاوت قائلیم اما برای فدراسیون هر رشته جای خود را دارد و توجه خودش را می طلبد.

آقای دوربینی هم بود

یکی از بازیکنان تیم ملی به طرز جالبی مصاحبه با رسانه های نوشتاری را تحریم کرده است.این بازیکن که بدون دلیل مشخصی به درخواست مصاحبه با روزنامه ها و خبرگزاری ها پاسخ منفی می داد با دو سه دوربین مصاحبه کرد تا خیلی ها به او لقب آقای دوربینی را بدهند.

چند بازیکن ماندند

با پایان مراسم چند بازیکن در سالن مانده و به خوش بش با مهمانان،عکس یادگاری و مصاحبه پرداختند. محمد طاهری،محمد کشاورز،حسین طیبی،افشین کاظمی،محمدرضا سنگ سفیدی، اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی از جمله این بازیکنان بودند.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.