کد خبر : 75018
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 - 16:38
-

ناظم الشریعه:باشکست کلمبیا به جمع چهار تیم می رویم/ مصدومین تیم به لحاظ بدنی از سایرین عقب هستند/بازی با ازبکستان خیلی به کارمان آمد

ناظم الشریعه:باشکست کلمبیا به جمع چهار تیم می رویم/ مصدومین تیم به لحاظ بدنی از سایرین عقب هستند/بازی با ازبکستان خیلی به کارمان آمد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ای کاش لیگ ما در زمان بهتری آغاز می شد؛ ما اگر کارمان را درمرداد ماه آغاز می کردیم شرایط بهتر می شد. محمد ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی کلمبیا اظهار داشت: خدا را شکر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: ای کاش لیگ ما در زمان بهتری آغاز می شد؛ ما اگر کارمان را درمرداد ماه آغاز می کردیم شرایط بهتر می شد.
محمد ناظم الشریعه درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی کلمبیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط بدی نداریم. ای کاش لیگ ما در زمان بهتری آغاز می شد. ما اگر کارمان را درمرداد ماه آغاز می کردیم شرایط بهتر می شد. اما باز هم عیبی ندارد و ما کارمان را انجام می دهیم.
وی افزود: امیدوارم باشگاه ها در آینده مثل فوتبالی ها که شرایط را برای تیم ملی آماده کردند با ما هم همکاری بیشتری داشته باشند. پیش از اعزام مان مقابل ازبکستان در مشهد بازی کردیم که خیلی به دردمان خورد. به جز حسن زاده که مصدوم بود بقیه کنارمان حضور داشتند.
سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: در بازی هایی که در تایلند انجام دادیم چند مصدوم داشتیم و به همین دلیل به آن چه که می خواستیم نرسیدیم اما در حال حاضر بازیکن مصدومی نداریم. فقط چند نفر که پیش از این مصدوم بودند از لحاظ بدنی نسبت به بقیه کمی عقب تر هستند.
سرمربی تیم ملی فوتسال درباره میزان رضایتش از آماده سازی تیم ملی فوتسال بیان داشت: مسلم است که مشکلات زیادی داشتیم. میتوانست آماده سازی بهتری برای ما در نظر گرفته شود اما تلاش ها تا آنجا که مقدور بود انجام شد ولی ما در حد جام جهانی آماده نشدیم. امیدوارم نتایج خوبی در کلمبیا بگیریم تا اقبال عمومی شامل حال فوتسال شود. ما در رنکینگ ۵ جهان هستیم و قرار گرفتن در چنین رده ای اصلا کار ساده ای نیست.
ناظم الشریعه در پایان درباره پیش بینی اش از عملکرد ایران در جام جهانی گفت: اگر بتوانیم دور اول را به خوبی رد کنیم می توانیم به جمع ۸ تیم برتر صعود کنیم و در آنجا با کلمبیای میزبان رو به رو شویم. انشاالله با شکست این تیم به جمع چهار تیم پایانی راه پیدا خواهیم کرد. بچه ها انگیزه فراوانی دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا یک تاریخ سازی انجام دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.