کد خبر : 75132
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 15:53
-

طیبی:بازی ایران و اسپانیا همیشه زیبا بوده است/ می‌خواهیم جزو ۴ تیم باشیم

طیبی:بازی ایران و اسپانیا همیشه زیبا بوده است/ می‌خواهیم جزو ۴ تیم باشیم
بازیکن تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه همدلی رمز موفقیت این تیم است، گفت: می‌خواهیم در جام جهانی کلمبیا در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حسین طیبی درباره شرایط تیم ملی فوتسال قبل از جام جهانی برزیل، گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است. هرچند بازی‌های تدارکاتی زیادی نداشته‌ایم ولی سعی و تلاشمان این است که در جام جهانی جزو چهار تیم برتر قرار بگیریم. ما برای این هدف تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: جام جهانی برنامه ریزی و امکانات خیلی خوبی می‌خواهد. بازی‌های تدارکاتی هم اعتماد به نفس بازیکنان را بیشتر می‌کند که ما آنطور که باید و شاید آنرا نداشتیم. دیگر برای این صحبتها دیر شده و باید فقط به جام جهانی فکر کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران همچنین در خصوص گزارش سایت فیفا از وی و مقایسه‌اش با وحید شمسایی تصریح کرد: شمسایی آدم بزرگ و قابل احترامی است و الگوی من است. همانطور که در مصاحبه با سایت فیفا هم گفتم، دوست دارم راه شمسایی را ادامه بدهم که البته این خیلی سخت است.

طیبی در ادامه همدلی بازیکنان تیم ملی را یکی از عوامل موفقیت دانست و گفت: بازیکنان و اعضای کادر فنی با هم رفیق و همدل هستند. امیدوارم بتوانیم با تکیه بر این موضوع در جام جهانی موفق باشیم.

وی با اشاره به دیدار نخست تیم ملی ایران مقابل اسپانیا، یادآور شد: رقابت ایران و اسپانیا همیشه قشنگ بوده است. ما در گروه سختی هستیم ولی اصلی ترین رقیبمان اسپانیا است. نباید فراموش کنیم ایران هم بازیکنان قدرتمندی دارد و دست و پا بسته نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.