کد خبر : 75115
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 15:36
-

لک:باید به دیدارهای مرحله گروهی به دید بازی‌های تدارکاتی نگاه کنیم/ اسپانیا حریف اصلی ماست اما نباید آذربایجان و مراکش را دست‌کم بگیریم/ تدارک خوبی ندیده‌ایم

لک:باید به دیدارهای مرحله گروهی به دید بازی‌های تدارکاتی نگاه کنیم/ اسپانیا حریف اصلی ماست اما نباید آذربایجان و مراکش را دست‌کم بگیریم/ تدارک خوبی ندیده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک، مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا گفت: جام جهانی مسابقات سختی است و ما هم تدارک خوبی برای این مسابقات ندیده‌ایم. با این حال تیم ما از لحاظ نیروی انسانی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. امیدوارم روز برگزاری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک، مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی کلمبیا گفت: جام جهانی مسابقات سختی است و ما هم تدارک خوبی برای این مسابقات ندیده‌ایم. با این حال تیم ما از لحاظ نیروی انسانی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. امیدوارم روز برگزاری مسابقات، روز بازیکنان ما باشد و بتوانند توانایی خود را به‌خوبی نشان دهند.

لک در مورد تیم‌های هم‌گروه ایران در جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا اظهار داشت: ما در دو دوره گذشته جام جهانی با تیم ملی اسپانیا هم‌گروه بوده‌ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم. مهم‌ترین بازی ما در جام جهانی بازی مقابل همین اسپانیاست و من فکر می‌کنم اسپانیای این دوره از دوره‌های قبل بهتر خواهد بود. تیم‌های مراکش و آذربایجان هم تا حدودی ناشناخته هستند که مطمئناً کادرفنی تیم ملی بازی‌های این دو تیم را آنالیز کرده و به شناخت کافی از این تیم‌ها رسیده است. فکر می‌کنم با تیم خوبی که داریم، می‌توانیم به همراه اسپانیا از مرحله گروهی صعود کنیم و به فکر مراحل بعد باشیم.

این کارشناس فوتسال درباره اظهارنظر بازیکنان تیم ملی مبنی بر اینکه هدف‌شان رسیدن به جمع چهار تیم برتر جهان است، تصریح کرد: من امیدوارم این اتفاق رخ دهد، ولی باید این را در نظر داشت آن‌قدری که تیم‌های بزرگ جهان در این بخش کار می‌کنند، ما فعالیت نداریم. بهتر این بود که ما برنامه‌ریزی درست داشتیم و لیگ برتر فوتسال را هم زودتر آغاز می‌کردیم. باید بازی‌های تدارکاتی بهتری برگزار می‌کردیم، ولی ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که در عین جوانی، بازی‌های ملی زیادی انجام داده‌اند. امیدوارم بتوانیم در روز برگزاری مسابقه از همه پتانسیل خود استفاده کرده و نتایج خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: به‌نظر من بهتر است ابتدا یک برنامه‌ریزی خوب برای مرحله گروهی جام جهانی در نظر بگیریم. نباید آذربایجان و مراکش را دست‌کم بگیریم، چون آنها هم مطمئناً زیاد کار کرده‌اند. به‌نظرم بهتر است مرحله به مرحله تمرکز کنیم و جلو برویم.

لک درباره کمبود اردوها و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: امیدوارم از این موضوع آسیب کمی ببینیم. بالاخره برگزاری بازی‌های تدارکاتی در حد و اندازه‌های جام جهانی کمک زیادی به ما می‌کرد تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم. با توجه به اینکه در گروه سختی قرار نداریم، می‌توانیم علاوه بر جمع کردن امتیازات این بازی‌ها، به دیدارهای مرحله گروهی به دید بازی‌های تدارکاتی نگاه کنیم و خود را برای مراحل بعدی مسابقات آماده کنیم.

سرمربی گیتی پسند درباره  شرایط این باشگاه در غیاب هفت ملی‌پوش خود که در اردوی تیم ملی هستند، خاطرنشان کرد: تیم ما الان خیلی ناقص است و نمی‌توانیم آن‌طور که می‌خواهیم تمرین کنیم. بازیکنانی که به جام جهانی می‌روند، به‌خاطر فشار بازی‌ها پس از بازگشت خسته خواهند بود و شاید خدای ناکرده مصدوم شوند. هماهنگ کردن دوباره بازیکنان ملی‌پوش گیتی پسند با سایر بازیکنان زمان زیادی می‌برد. از این لحاظ، ما بیشتر از سایر تیم‌ها از نبود بازیکنان خود ضربه می‌خوریم. امیدوارم بازیکنان با سلامتی کامل برگردند تا آسیب کم‌تری ببینیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.