کد خبر : 75124
تاریخ انتشار : جمعه 19 شهریور 1395 - 15:43
-

کاظمی:به دنبال صعود از گروه خود هستیم

کاظمی:به دنبال صعود از گروه خود هستیم
عضو تیم ملی فوتسال ایران گفت که این تیم به دنبال صعود از گروه خود به دور بعدی مسابقات جام جهانی کلمبیا دست کم به عنوان تیم دوم است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،افشین کاظمی درباره هم گروهی ایران با تیم های اسپانیا، مراکش و جمهوری آذربایجان گفت: اسپانیا همواره تیم قهرمان یا نائب قهرمان جهان بوده و دیداری بسیار سخت برابر این تیم پیش روی داریم.
وی به حضور بازیکنان برزیلی در جمع بازیکنان جمهوری آذربایجان اشاره کرد و افزود: این تیم نیز توانسته است از اروپا سهمیه حضور در جام جهانی را بگیرد و با توجه به بازیکنان برزیلی خود تیم خوبی است و نمی توان آن را دست کم گرفت.
بازیکن تیم ملی فوتسال افزود: تیم مراکش نیز قهرمان قاره آفریقاست و از قدرت بدنی بالایی برخوردار است و بازی برابر تیم دونده مراکش نیز نمی تواند دیدار آسانی برای ایران باشد.
کاظمی در عین حال تاکید کرد: تیم ایران، قهرمان آسیا و تیم پنجم رنکینگ جهانی است و ملی پوشان برای پیروزی در سه دیدار اول خود به میدان می روند.
وی تصریح کرد: تیم ایران بدنبال صعود به مرحله بعد دست کم به عنوان تیم دوم گروه خود بعد از تیم اسپانیا است و امیدواریم در مراحل حذفی تا آنجایی که شایستگی داریم با دعای خیر مردم پیش برویم.
عضو تیم ملی فوتسال درباره دیدارهای تدارکاتی و حضور در تورنمت تایلند پیش از اعزام به جام جهانی کلمبیا گفت: در تورنمت تایلند و همچنین ۲ دیدار با ازبکستان توانستیم نقاط ضعف خود را شناسایی کنیم و امیدوار هستیم تا قبل از آغاز بازی های جام جهانی بتوانیم این نقاط را برطرف کنیم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.