کد خبر : 75296
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 12:55
-

دو بازیکن یاسین پیشرو به طور موقت از حضور در تمرینات منع شدند

دو بازیکن یاسین پیشرو به طور موقت از حضور در تمرینات منع شدند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: ۲ بازیکن یاسین پیشرو به طور موقت از حضور در تمرینات منع شدند. مهدی رضایی اظهار داشت: تیم فوتسال یاسین پیشرو این روزها در حال تمرین برای حفظ آمادگی و ایجاد هماهنگی بهتر بین بازیکنان به منظور حضور قدرتمند در ادامه لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: ۲ بازیکن یاسین پیشرو به طور موقت از حضور در تمرینات منع شدند.
مهدی رضایی اظهار داشت: تیم فوتسال یاسین پیشرو این روزها در حال تمرین برای حفظ آمادگی و ایجاد هماهنگی بهتر بین بازیکنان به منظور حضور قدرتمند در ادامه لیگ برتر فوتسال است و زیر نظر مربیان به تمرین می‌پردازد.

وی افزود: بر اساس نظر کادر فنی و تصمیم باشگاه مقرر شد ۲ بازیکن تیم فوتسال یاسین پیشرو شامل میثم ایلانلو و سجاد نوروزی به دلیل اتفاقاتی در انتهای دیدار دوستانه برابر تیم فوتسال آپکو پارس رخ داد تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع شوند.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم گفت: کادر فنی و مدیریتی تیم فوتسال و باشگاه یاسین پیشرو، اخلاق مداری را در سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و مسائل اخلاقی و فرهنگی بیش از هر چیز دیگر، در اولویت کارهای این باشگاه قرار دارد و به همین منظور تصمیم بر آن شد که خاطیان درگیری لفظی دیدار با تیم آپکو پارس جریمه شوند.

رضایی درباره برنامه‌های یاسین در آینده بیان داشت: یاسین پیشرو در حال حاضر برنامه تمرینی روزانه دارد و در خلال تمرینات خود مسابقات تدارکاتی نیز برگزار می‌کند اما در مورد حضور در یک دوره مسابقه ۴ جانبه اعلام آمادگی کرده‌ایم و احتمال دارد در این مسابقات شرکت کنیم.

وی عنوان کرد: مسابقات ۴ جانبه فوتسال کرج از ۸ مهرماه با حضور تیم‌های دانشگاه آزاد تهران، مقاومت البرز و الوند قزوین برگزار می‌شود و یاسین پیشرو نیز برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اما تکلیف حضور ما در این مسابقات به زودی نهایی می‌شود.

سرپرست تیم فوتسال یاسین پیشروی قم تصریح کرد: هدف ما این است که پس از جام جهانی فوتسال و با شروع دوباره لیگ برتر بتوانیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم و هماهنگ شدن نفرات ما از یک سو و حمایت هواداران در بازی‌های خانگی می‌تواند کمک حال ما برای حفظ شخصیت فوتسال قم باشد.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیر دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۳:۰۴

سلام.پس میگفتید قراره دوتا بازیکن خارجی میارید تیم رو تقویت کنید…
کو پس…؟
تیم همینجوریش بازیکن کم داره،لطفا تکلیف این دو بازیکن رو هم مشخص کنید تا برگردند ب تمرین بیشتر هماهنگ شن…