کد خبر : 75407
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395 - 16:21
-

شمسایی: یک اشتباه کار را تمام می‌کند/تیم ملی مقابل اسپانیا باحوصله و باهوش باشد

شمسایی: یک اشتباه کار را تمام می‌کند/تیم ملی مقابل اسپانیا باحوصله و باهوش باشد
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران باید در بازی با اسپانیا باهوش و باحوصله باشند چرا که یک اشتباه می‌تواند کار را تمام کند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره ارزیابی‌اش از دیدار تیم ملی فوتسال ایران و اسپانیا در اولین دیدار در جام جهانی فوتسال، گفت: اسپانیا همیشه در کنار برزیل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی بوده است. آنها هم در دفاع و هم در حمله تیم بسیار خوبی هستند که از فضاهای تیم حریف به خوبی استفاده میاکنند. یک اشتباه کوچک از تیم ایران یا تیم‌های دیگر در مقابل اسپانیا می‌تواند کار را تمام کنم.

وی افزود: البته تیم اسپانیا ضعفهایی هم دارد. آنها چون خوب حمله می‌کنند، خوب هم ضدحمله می‌خورند. اگر بازیکنان تیم ملی بتوانند لایه‌های دفاعی خوبی برابر اسپانیا تشکیل بدهند، می‌توانند در ضد حمله موفق باشند. این فرصت در جام باشگاه‌های جهان و در بازی ما مقابل بارسلونا به دست آمد که ما از آن استفاده نکردیم.

مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تاکید کرد: اسپانیا همیشه همینطور بوده است. آنها خودشان را در فاز تهاجمی برتر از تمام تیم‌ها می‌دانند و برای همین در ضدحمله آسیب پذیر هستند. در این مسابقه باید بازیکنان ما باحوضه و باهوش باشند و همراه با خونسردی کادر فنی، بازی را جلو ببرند.

شمسایی ادامه داد: هرچه از بازی بگذرد و اسپانیا گل نزند، بازیکنان این تیم بی حوصله خواهند شد و ما باید از این فرصت استفاده کنیم. خوشبختانه سبک فوتسال ایران به اسپانیا نزدیک است و این کار را برای ما راحت‌تر می‌کند.

مربی تیم فوتسال تاسیسات در پایان تاکید کرد: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. تیم بسیار خوبی از نظر فنی داریم. اگر بازیکنان ما خودشان باشند، می‌توانیم به حضور در جمع ۴ تیم برتر امیدوار باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.