کد خبر : 75302
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395 - 0:12
-

قهرمان با فالکائو وارد می‌شود

قهرمان با فالکائو وارد می‌شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشتمین دوره جام‌جهانی فوتسال فیفا وارد دومین شب خود خواهد شد. در زیر نگاهی خواهیم انداخت به بازی‌ها شب دوم: برنامه بازی‌های شب دوم (۱۲ سپتامبر / ۲۲ شهریور): * موزامبیک – استرالیا / ساعت ۱۶:۰۰ (۰۱:۳۰ به وقت تهران) در اولین دیدار امشب، عجیب‌ترین و ناشناخته‌ترین تیم حاضر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشتمین دوره جام‌جهانی فوتسال فیفا وارد دومین شب خود خواهد شد. در زیر نگاهی خواهیم انداخت به بازی‌ها شب دوم:

برنامه بازی‌های شب دوم (۱۲ سپتامبر / ۲۲ شهریور):

* موزامبیک – استرالیا / ساعت ۱۶:۰۰ (۰۱:۳۰ به وقت تهران)

در اولین دیدار امشب، عجیب‌ترین و ناشناخته‌ترین تیم حاضر در این بازی‌های، موزامبیک به مصاف نماینده پنجم قاره آسیا، استرالیا خواهد رفت. شاید این را بتوان به حساب شانس هر دو تیم گذاشت که دیدار نخست خود در گروه D را برابر هم بازی خواهند کرد. از نکات جالب این دیدار می‌توان به انگیزه بالای هر دو تیم برای برد اشاره کرد. جایی که تساوی به کار هیچ‌کدام نخواهد آمد و حکم خداحافظی آنها از جام‌جهانی امضا خواهد کرد. حضور اوکراین و برزیل، دو قدرت قدیمی دنیای فوتسال در این گروه باعث شده است که تیم‌های استرالیا و موزامبیک برای صعود احتمالی خود تنها به جایگاه سوم گروه و تفاضل گل بالا بی‌اندیشند. موزامبیک با برتری مقابل زامبیا و به عنوان تیم سوم قاره آفریقا راهی این رقابت‌ها شده‌است و حضور آقای گل جام ملت‌های آفریقا ریکاردو لنیو مندس موندانه که با ۱۰ گل به این عنوان رسید در ترکیب اوس مامباس (لقب موزامبیک) قابل توجه است. همچنین برای ما ایرانی‌ها درخشش احتمالی شروین کشاورز عادلی بازیکن دورگه ایرانی استرالیایی و گل‌زنی احتمالی وی شاید جالب توجه باشد.

* اوکراین – برزیل / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

پانزدهمین دیدار دو قدرت قدیمی فوتسال دنیا به چهارمین رویارویی این دو تیم در ادوار جام‌های جهانی بدل شده‌است. اوکراین در شرایطی پای به این دیدار می‌گذارد که حدود ۱۰ روز است به بوکارامانگا آمده و تدارکات نه چندان مناسبی را برای این بازی‌ها انجام داده است. در مقابل برزیل از حدود یک ماه و نیم گذشته اردوی وسیع خود را آغاز کرده‌است و با تدراکاتی قوی عزم خود را برای کسب ششمین قهرمانی جزم کرده‌است. از نکات جالب این دیدار می‌توان به سی‌ویکمین حضور فالکائو، فوق ستاره دنیال فوتسال در دیدارهای جام‌جهانی اشاره کرد. جذاب‌ترین احتمال این بازی می‌تواند آقای گلی فالکائو در ادوار جام‌جهانی باشد. جایی که این اسطوره نیاز به ۵ گل دارند تا رکورد مانوئل توبیاس افسانه‌ای را بشکند. برنده این دیدار بطور حتم به عنوان تیم نحست راهی دور بعدی خواهد شد. در چهارده دیدار گذشته این دو تیم برزیل ۱۴ برد و اوکراین یک برد را کسب کرده است. دو بازی نیز به تساوی انجامیده‌است.

* ویتنام – گواتمالا / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

ویتنام شگفتی‌ساز فوتسال آسیا که با حذف ژاپن پا به این مسابقات گذاشته باید در اولین دیدار جهانی خود به مصاف نماینده سوم منطقه کونکاف خواهد رفت. شاید تنها نکته جذاب این دیدار تقابل دو تیم سطح پایین گروه C باشد که هر دو برای کسب حداکثر امتیاز به مصاف هم می‌روند. و این دیدار تنها روزنه این دو تیم برای صعود حداقلی به عنوان تیم سوم گروه است. ویتنام در حالی پای به این میدان می‌گذارد که دیدارهای تدارکاتی وسیعی را از پشت‌سر می‌گذارد. از دیدار مقابل ژاپن و ازبکستان تا دیدار مقابل اسپانیا و آرژانتین. سرمربی اسپانیایی این تیم قصد دارد زحمات چند ساله خود را در این مسابقات ببیند و تیم خود را شگفتی این رقابت‌ها معرفی کند. در مقابل گوآتمالا تنها مقابل تیم‌های آمریکای شمالی دیدار کرده است.

* پاراگوئه – ایتالیا / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

آخرین دیدار نیمه‌شب فردا مقابل دو تیم مدعی پاراگوئه و ایتالیا برگزار می‌شود. شاید این دیدار را بتوان جذاب‌ترین دیدار شب دوم نام برد. دو تیم تکنیکی که فوتسال را در غالب تاکتیک‌های متفاوت بازی می‌کنند. ایتالیا که بعد از ناکامی در قهرمانی اروپا توانست به راحتی مجارستان را کنار بزند و به جام‌جهانی صعود کند، قصد ندارد اینبار کار را به اما و اگر بکشاند و می‌خواهد از همان روز اول پرقدرت وارد شود. اما پاراگوئه حریف چندان راحتی برای این تیم نیست. بخصوص که پاراگوئه در سال‌های گذشته پیشرفت چشمگیری در زمینه فوتسال داشته‌است. از نایب قهرمانی در فهرمانی فوتسال کونکاکاف ۲۰۱۵ تا قهرمانی نماینده این تیم در جام باشگاه‌های فوتسال کونکاکاف ۲۰۱۶. شاید این دیدار تکلیف تیم نخست گروه را نیز مشخص کند. جذاب‌ترین چهره این دیدار بطور یقین گابریل لیما ستاره و کاپیتان ایتالیایی‌هاست. جذابیت این دیدار به تلاش هر دو تیم برای کسب پیروزی و صدرنشینی احتمالی در گروه است. جایی که کسب هر مقامی بجز صدرنشینی باعث سخت شدن مسیر رسیدن به فینال می‌شود. این هفتمین دیدار تاریخ دو تیم است. جالب است بدانید که نیمی از دیدارهای گذشته این دو در جام‌‌های جهانی گذشته برگزار شده است. در مجموع دیدارهای برگزار شده ایتالیا موفق به کسب دو پیروزی و پاراگوئه ۳ پیروزی شده است. یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

M دوشنبه , ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۲۰

اقا لطفا اگه هر بازی پخش داره اطلاع بدید.