کد خبر : 75556
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 10:25
-

خوراکچی:نگران تفاضل گل شدم/ بازیکنان ایران «محو» اسپانیا بودند

خوراکچی:نگران تفاضل گل شدم/ بازیکنان ایران «محو» اسپانیا بودند
کارشناس فوتسال ایران گفت: بازیکنان ایران محو نام و تجربه اسپانیا شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص شکست تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل اسپانیا در جام جهانی کلمبیا اظهار داشت: بد باختیم ولی بچه‌ها خیلی موقعیت داشتند و اگر دقت داشتیم فکر می‌کنم نتیجه حداقل مساوی می‌شد. بازیکنان ایران محو نام و تجربه اسپانیا شده بودند. بازیکنان ما اگر از نظر روحی و روانی به خود باوری می‌رسیدند این نتیجه به دست نمی‌آمد. اسپانیا نشان داد که قدرت برتر جهان در فوتسال است.
وی ادامه داد: از ۶ گلی که به ثمر رسید، ۴ گل روی ضربات ایستگاهی بود که این نشان می‌دهد باید بیشتر روی این ضربات تمرکز داشته باشیم.
کارشناس فوتسال کشومان افزود: به همان اندازه‌ای که ما از اسپانیا حساب می‌بردیم آنها هم از ما می‌ترسیدند. باور کنید حتی وقتی ۳ گل هم از ما پیش بودند باز هم مربی اسپانیا استرس داشت و تعویض‌هایش را بر اساس قدرت فوتسال ایران انجام می‌داد.
خوراکچی در خصوص اینکه چرا بازیکنان باتجربه‌ای مانند کشاورز، طاهری و کاظمی کمتر برای ایران بازی کردند، گفت: ما در اردو و تمرین کنار تیم نبودیم ولی شنیده‌ بودم که کشاورز قبل از مسابقات کمی مصدومیت داشت. محمد طاهری بازیکن با تجربه‌ای است اما حتما نتوانسته به شرایط مدنظر مربیان دست پیدا کند.  در مورد افشین کاظمی هم شرایط بازی طوری ایجاب کرد که کمتر بازی کند.
وی افزود: امروز مهدی جاوید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با پاس‌هایش به تیم کمک فراوانی انجام داد. فقط سوالی که برای من ایجاد شده این است که چرا قدرت بهادری کم بازی کرد.
کارشناس فوتسال ایران عنوان کرد: من نگران تفاضل گل شدم، شکست  ۵ – ۱ ایران مقابل اسپانیا و ۵ گلی که آذربایجان به مراکش زد مرا نگران کرد. امیدوارم صعود تیم ملی به شرایطی نرسد که با تفاضل گل به عنوان تیم سوم صعود کنیم. این تیم بهترین تیم تاریخ فوتسال ایران بعد از تیم‌های سال ۹۲ و ۲۰۰۸ است. بازیکنان ما الان حرفه‌ای هستند، تیم ما بازیکن یک دست زیادی دارد.
خوراکچی تصریح کرد: نتیحه جالب اینجا بود که اسپانیایی‌ها حتی دروازه‌بان تیم ما را هم آنالیز کرده بودند و می‌دانسند نقاط ضعف و قوت صمیمی کجا بود. پنالتی که اسپانیایی‌ها به صمیمی زدند شانسی نبود و کاملا می‌دانستند صمیمی روی زمین ضعف دارد.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.