کد خبر : 75542
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 9:29
-

سایت AFC: اسپانیا برای فوتسال ایران خیلی قدرتمند بود

سایت AFC: اسپانیا برای فوتسال ایران خیلی قدرتمند بود
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار بین تیم‌های ملی فوتسال اسپانیا و ایران پرداخت و لاروخا را حریفی بسیار قدرتمند برای ایران دانست.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران شروع ضعیفی در رقابت‌های جام جهانی کلمبیا داشت و در اولین دیدار با نتیجه‌ پر گل پنج بر یک مغلوب اسپانیا شد.

سایت AFC در گزارشی بعد از شکست سنگین تیم ملی فوتسال ایران نوشت: «تیم ملی فوتسال اسپانیا نشان داد برای ایران خیلی قدرتمند است. قهرمان دو دوره جام جهانی موفق شد با برتری پنج بر یک ثابت کند برای قهرمانی به کلمبیا آمده است. لاروخا شروع خوبی داشت و در همان اوایل مسابقه به گل رسید و در همان نیمه نخست نیز با برتری سه بر صفر کار را برای ایران سخت کرد.»

AFC در ادامه نوشت: «تابلوی نتایج نتوانست به درستی حقیقت مسابقه را نشان دهد زیرا فاصله دو تیم تا این اندازه نبود اما قهرمان اروپا با فرصت طلبی بازیکنانش توانست به بهترین نحو ممکن از موقعیت‌های خود استفاده کند. این در حالی بود که تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران نتوانست موقعیت‌های زیاد خود را در نیمه نخست تبدیل به گل کند. آنها همچنین دو ضربه پنالتی‌ را نیز در این نیمه از دست دادند. البته از نقش پاکو سدانو، دروازه‌بان اسپانیا نیز در خلق این نتیجه‌ نمی‌توان گذشت؛ جایی که او چندین موقعیت خوب ایران را مهار کرد.»

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این گزارش نیز آورده است: «سرعت بازی در نیمه نخست بالا بود و اگر ایران می‌توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند، شاید با تساوی نیمه نخست به پایان می‌رسید. تنها گل ایران را نیز در این دیدار حسن زاده وارد دروازه اسپانیا کرد تا در نهایت این بازی با برتری پنج بر یک اسپانیا به پایان برسد.»

تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران در بازی بعدی خود باید با مراکش دیدار کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.