کد خبر : 75571
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 11:47
-

شمسایی:انتظار شکست اسپانیا را نداشتیم/ جام جهانی از بازی با مراکش آغاز می‌شود/خیلی راحت است که از خانه خودمان بازی را تجزیه و تحلیل کنیم!

شمسایی:انتظار شکست اسپانیا را نداشتیم/ جام جهانی از بازی با مراکش آغاز می‌شود/خیلی راحت است که از خانه خودمان بازی را تجزیه و تحلیل کنیم!
سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: بازیکنان و کادر فنی سرشان را بالا بگیرند چون جام جهانی برای ما از بازی بعد شروع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه توقعی برای برد تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا نبوده است، گفت: بازیکنان و کادر فنی سرشان را بالا بگیرند چون جام جهانی برای ما از بازی بعد شروع می‌شود.
وحید شمسایی درباره شکست سنگین تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا در اولین بازی جام جهانی فوتسال، گفت: انتظار نداشتیم تیم ملی اسپانیا را شکست بدهد. هرچند در دو دوره گذشته جام جهانی مقابل اسپانیا مساوی کرده بودیم و اینبار هم دنبال این بودیم که یک نتیجه رضایت بخش بگیریم ولی در مجموع توقعی زیادی از تیم ملی در این بازی وجود نداشت.

وی افزود: ما هنوز همان عقیده و فکر را دنبال می‌کنیم که به عنوان تیم دوم گروه صعود کنیم. جام جهانی تازه برای ما از بازی با مراکش آغاز می‌شود. ان شاءالله با یک برد خوب مقابل مراکش به جام جهانی بر می‌گردیم و سپس با شکست آذربایجان به مرحله بعد می‌رویم.

سرمربی تیم تاسیسات یادآور شد: باید قبول کنیم جام جهانی جای آسانی نیست. اسپانیا در این بازی نشان داد که در قامت تیم همیشگی و به عنوان مدعی آمده و نمی‌خواهد مثل دوره‌های قبل غافلگیر شود. در این مسابقه زود گل خوردیم و زود هم به بازی برگشتیم ولی به هر حال قرار نیست همیشه برنده باشیم. این هم جزوی از نتایج ورزش است.

شمسایی تاکید کرد: باز هم می‌گویم قرار نبود اتفاق خارق العاده‌ای مقابل اسپانیا رخ بدهد. همه باید یکدل و همدل باشیم تا در بازی‌های بعد جبران کنیم. ما دنبال این هستیم که بازی با مراکش زودتر برسد و بتوانیم به جام جهانی برگردیم. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هم سرشان را بالا بگیرند و بدانند ما از ایران پشت تیم هستیم.

وی در خصوص اینکه یعنی از باخت تیم ملی غافلگیر نشده است؟ تصریح کرد: باید از این فضاها و صحبتها بیرون بیاییم. اینکه همه دوست داشتیم تیم ملی نتیجه خوبی بگیرد، قابل انکار نیست ولی ما به اسپانیا باختیم نه به یک تیم درجه چندم. ضمن اینکه از قبل این بحث بود که تیم ملی اگر به عنوان تیم دوم گروه صعود کند، راه هموارتری خواهد داشت. برای همین چیزی از دست نداده‌ایم و منتظر بازی‌های بعد هستیم.

سرمربی تیم تاسیسات درباره اینکه بعضی از کارشناسان و مربیان معتقدند تیم ملی راهکار زیادی برای حمله و دفاع نداشت، گفت: خیلی راحت است که ما از خانه خودمان بازی را تجزیه و تحلیل کنیم. تا زمانی که فضای جام جهانی را تجربه نکرده باشیم نمی‌توانیم با در نظر گرفتن کلیه شرایط، بازی‌ها را آنالیز کنیم. صحبت من به تمام همکاران و مربیان این است که اجازه بدهیم تیم ملی بازی‌های بعدی‌اش را هم انجام بدهد و سپس در خصوص تیم صحبت کنیم. تحلیل کردن بازی از روی مبل و صندلی و از پشت تلویزیون نمی‌تواند تحلیل درستی باشد! باید به فکر کمک به تیم ملی باشیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

خالی نبند

امین سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵

جالبه یعنی انتظار داشتیم با این تدارکات اسپانیا رو ببریم؟؟؟