کد خبر : 75546
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 9:32
-

صالح:هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشتیم / آشفتگی در تیم ملی فوتسال دیده می‌شد/ باشگاه‌ها مقصر هستند

صالح:هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشتیم / آشفتگی در تیم ملی فوتسال دیده می‌شد/ باشگاه‌ها مقصر هستند
کارشناس فوتسال گفت: تیم ملی در اولین دیدار خود در جام جهانی آشفته ظاهر شد و نتوانست آنطور که باید و شاید در میدان ظاهر شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح در خصوص شکست ۵ بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی دچار آشفتگی بودند و در مجموع همان ضعف‌هایی که در بازی‌های دوستانه وجود داشت در این بازی هم به چشم می‌خورد. ما روی ضربات ایستگاهی چه زمانی که خودمان در موقعیت استفاده از آن قرار داشتیم و چه زمانی که حریف صاحب فرصت می‌شد، ضعف داشتیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در دفاع یک بر یک که رکن اصلی فوتسال به حساب می‌آید، ضعف داشتند البته این ضعف ناشی از تمرینات اشتباهی است که در اکثر باشگاه‌های ما وجود دارد. سرمربی تیم ملی نمی‌تواند این مسائل را به بازیکنان یاد بدهد. ما در ضربات ایستگاهی ضعف داشتیم و از همین ضعف‌مان هم اسپانیا بهترین استفاده را کرد.

کارشناس فوتسال خاطرنشان کرد: زمانی که ما مالک توپ بودیم نتوانستیم موقعیت خلق کنیم چرا که در جابجایی‌ها با مشکل روبرو می‌شدیم اما دیدید که اسپانیا بهترین شکل ممکن را به نمایش گذاشت و خیلی سریع بازیکنانش جابجا می‌شدند. علت آشفتگی در تیم ملی را نمی‌دانم اما امیدوارم که در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود چرا که در این بازی هیچ برنامه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف نداشتیم.

صالح در مورد اینکه تیم ملی با بازی‌های دوستانه کم وارد جام جهانی شده، یادآور شد: به هر حال بازی دوستانه خوب می‌تواند کمک زیادی به هماهنگی بین بازیکنان کند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد. امیدوارم در دیدار مقابل مراکش بهتر ظاهر شویم و مهمترین بازی مرحله گروهی ما هم دیدار مقابل آذربایجان است که هفته آینده برگزار می‌شود.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.