کد خبر : 75554
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 9:40
-

لک: شناخت ما از اسپانیا ضعیف بود/ فقط یک گزینه برای گلزنی داشتیم

لک: شناخت ما از اسپانیا ضعیف بود/ فقط یک گزینه برای گلزنی داشتیم
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان می‌گوید تیم ملی ایران در بازی مقابل اسپانیا فقط یک راه برای گلزنی داشت و همچنین کادر فنی از راهکاری برای بستن فضاهای دفاعی استفاده نکرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک درباره شکست تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا در جام جهانی کلمبیا، با بیان اینکه بازی به لحاظ خلق موقعیت خیلی خوب بود، گفت: شناخت ما از اسپانیا ضعیف بود. حتی در زمان بازی نتوانستیم این تیم را ارزیابی کنیم و راهکارهایی که باید به کار می بردیم، نبردیم.

وی افزود: تیم ما در بیشتر دقایق بازی به بازی مستقیم روی آورد. بعد از وقت استراحتی که سرمربی اسپانیا در دقیقه ۶ گرفت کار برای ایران سخت شد. به نظرم اسپانیا ارزیابی درست‌تری از ایران داشت و توانست بازیکن راس ما را محدود کند.

سرمربی تیم گیتی پسند درباره اینکه تیم ملی مقابل اسپانیا گل‌های ساده‌ای دریافت کرده است، گفت: گل‌های ساده ای بود ولی بازیکنان اسپانیا روی این گل‌ها کار کرده بودند. بعد از دریافت گل اول، تیم ما جلو کشید و اسپانیا از فضاهای دفاع تیم ما به خوبی استفاده کرد. ما عملکرد خوبی در دفاع نداشتیم. تغییرات مکرر و نداشتن تمرکز هم باعث شد کنترل ذهنی بازیکنان از بین برود.

مربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران خاطرنشان کرد: اسپانیا یکی از دو تیمی است که عزمش را برای قهرمانی جزم کرده است. وقتی پراشتباه باشیم، نتیجه همین می شود. در جریان بازی هم نتوانستیم فضاهای خالی را ببندیم و برای همین گل خوردیم.

لک درباره اینکه به نظر می‌رسید بین بازیکنان  دروازه‌بان تیم ملی هماهنگی وجود نداشت، تاکید کرد: بعد از گل اول، داشتیم شرایط خوب خود را پیدا می کردیم ولی اگر بخواهیم در بازی های بزرگ از یک راهکار برای گلزنی استفاده کنیم، دچار مشکل می شویم. گزینه های ما برای حمله کم بود.

سرمربی تیم گیتی پسند یادآور شد: ناظم الشریعه  سرمربی ایران در جریان این بازی بارها اشاره می کرد که بازیکنان اسپانیا پشت دفاع‌های ایران بازی می‌کنند ولی عملا راهکاری نداشتیم. در بخش دفاع تغییرات زیادی می دادیم. چون این تغییرات مدام صورت می‌گرفت، این نشان می دهد روی نیمکت هم راهکاری برای بستن حریف نداشتیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۵۴

جمله شناخت ما از اسپانیا ضعیف بود دقیقا یعنی چه؟
شما رسیدن به موقعیت از راههای مختلف را چگونه ندیدید در صورتی که انجام ان در تیم باشگاهی خودتان هر یک تاکتیک محسوب میشود!