کد خبر : 75676
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 22:36
-

پیروزی ۵ بر۳ یا ۵ بر۴ اسپانیا نتیجه عادلانه‌تری بود/ روی ضربات شروع مجدد برنامه داشتیم/ فکر می‌کردیم به ایران ببازیم!

پیروزی ۵ بر۳ یا ۵ بر۴ اسپانیا نتیجه عادلانه‌تری بود/ روی ضربات شروع مجدد برنامه داشتیم/ فکر می‌کردیم به ایران ببازیم!
سرمربی تیم‌ملی فوتسال اسپانیا گفت: نتیجه مطابق با واقعیت داخل زمین نبود، حق ایران خیلی بیشتر از این‌ها بود و پیروزی 5 بر 3 یا 5 بر 4 نتیجه عادلانه‌تری بود.

خوزه ونانسیو لوپز سرمربی تیم‌ملی اسپانیا در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ایران یک تیم در سطح اول فوتسال دنیا است و توانایی خارق‌العاده‌ای در فاز حمله دارد و از این لحاظ در سطح تیم‌هایی چون برزیل، روسیه و اسپانیا است.

وی افزود: صادقانه می‌گویم که فکر نمی‌کردیم بتوانیم به این تیم پنج گل بزنیم و بالعکس فکر می‌کردیم بازی خیلی سختی پیش‌رو داریم و حتی ایران می‌تواند ما را شکست دهد. ما احترام زیادی برای ایران قائل هستیم و اعتقاد دارم نتیجه بازی مطابق با واقعیت تیم ایران در این بازی نبود.

سرمربی اسپانیا در پاسخ به اینکه با توجه به ثمر رسیدن سه گل تیمش از روی ضربات شروع مجدد آیا برنامه‌ای برای این تاکتیک داشته؟ متذکر شد: بله سه گل از ضربات شروع مجدد زدیم ما حرکات از پیش تمرین شده‌ای را طراحی کرده بودیم. به نوعی تمام تیم‌ها روی این ضربات تمرین می‌کنند و هر روز هم اهمیت این موضوع بیشتر می‌شود ولی خب ما جزو تیم‌های ملی‌ای هستیم که بیشترین اهمیت و وقت را روی این موضوع می‌گذاریم و مقابل ایران در این فاز برنامه داشتیم.

ونانسیو در پاسخ به اینکه برترین بازیکنان ایران در این بازی را چه بازیکنانی می‌داند نیز یادآور شد: خب واقعا نمی‌دانم چه کسانی را باید نام ببرم اما مهدی جاوید عملکرد خیلی خوبی داشت و به طور کلی حسن‌زاده، توکلی و اسماعیل‌پور و حتی طیبی هم در فاز حمله خوب بودند.

سرمربی اسپانیا که برای قهرمانی باید برزیل را نیز زیر نظر داشته باشد در پایان خاطرنشان کرد: بله بازی برزیل را هم دیدم و به نظر من این تیم مدعی اول قهرمانی است و به راحتی می‌تواند به نیمه نهایی برسد. حتی اگر اتفاقات بازی‌ها مطابق با توانایی‌های بازیکنانش پیش برود بدون شک به راحتی می‌تواند یک پای فینال هم باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵

قابل توجه آقای ناظم الشریعه، با این دفاع ودروازه بان همشهریش