کد خبر : 75539
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهریور 1395 - 9:27
-

کنایه سایت فیفا به پیروزی پر گل اسپانیا مقابل ایران در جام جهانی فوتسال

کنایه سایت فیفا به پیروزی پر گل اسپانیا مقابل ایران در جام جهانی فوتسال
سایت فیفا در گزارش بازی دیدار تیم‌های اسپانیا و ایران به خودنمایی ماتادورها مقابل شاگردان ناظم الشریعه اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در مسابقات جام جهانی فوتسال با نتیجه ۵ بر یک مقابل اسپانیا شکست خورد. سایت فیفا در گزارش خود به قهرمانی اسپانیا در دوره جام جهانی اشاره کرده و در تیتر گزارش خود به خودنمایی اسپانیایی‌ها مقابل ایران اشاره کرده و با کنایه به این موضوع اشاره کرده که اسپانیایی‌ها مقابل تیم قدرتمند ایران ۵ گل به ثمر رساندند.

در این گزارش آمده است تیم ملی فوتسال اسپانیا گام بلندی را به سمت قهرمانی این دوره از مسابقات برداشت و توانست مقابل تیم قدرتمند و توانای ایران که قهرمان آسیاست با نتیجه ۵ بر یک پیروزی برسد.

در ادامه این گزارش آمده است: اسپانیا بازی را با گل زیبایی آغاز کرد و در ادامه موتور گلزنی این تیم روشن شد که توانست در نیمه نخست سه بار دروازه ایران را باز کند و نشان دادند که فوتسال اسپانیا همچنان کیفیت بالایی دارد و به نظر می‌رسید این تیم در ضربات پایانی موفق‌تر ظاهر شد.

سایت فیفا همچنین به موقعیت‌هایی که بازیکنان ایران در این دیدار از دست دادند اشاره‌ای کرد و نوشت البته نباید از فرصت‌هایی که ایرانی‌ها از دست دادند ساده بگذریم چرا که شاید اگر فرصتی که در نیمه نخست از روی نقطه دوم پنالتی برای ایرانی‌ها بدست آمده تبدیل به گل می‌شد فاصله به این اندازه نبود. در نیمه نخست بازی پایاپایی برگزار شد و ایرانی‌ها چندین موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند که البته دروازه‌بان اسپانیا عملکرد بسیار خوبی داشت و فرصت‌های ایرانی‌ها را گرفت.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.