کد خبر : 75691
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 9:37
دسته‌بندی نشده
-

شروع ناامید کننده ایران

شروع ناامید کننده ایران
نمایش تیم ملی در برابر اسپانیا ناامیدکننده بود به خصوص ضعف هایی که در ساختار دفاعی داشتیم و به نظر می رسد مشکلی که در بازی های تدارکاتی داشتیم رفع نشده و اگر با تیم های قدرتمندتر بازی می کردیم چه بسا با شکستی پرگل مقابل اسپانیا روبرو نمی شدیم .

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نمایش تیم ملی در برابر اسپانیا ناامیدکننده بود به خصوص ضعف هایی که در ساختار دفاعی داشتیم و به نظر می رسد مشکلی که در بازی های تدارکاتی داشتیم رفع نشده و اگر با تیم های قدرتمندتر بازی می کردیم چه بسا با شکستی پرگل مقابل اسپانیا روبرو نمی شدیم .از دل بازی با اسپانیا نکات زیر جالب توجه بود که کادرفنی هم باید به آنها توجه کند:

*تیم ملی در زدن ضربات ایستگاهی بی برنامه بود.در این بازی در چند نوبت موقعیت های خوبی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

*در شروع مجددها همچنان ضعف داریم و در این بازی هم از این ضعف ضربه خوردیم.

*ترکیب ابتدایی ایران ناهمگون بود.این نشان می دهد که ناظم الشریعه هنوز به شناخت کافی از تیم اصلی ایران نرسیده است.

*دروازه بان ایران صلابت همیشگی را نداشت.جدا از این با توجه به اینکه با دو گلر در مسابقات شرکت کردیم شاید کارت زرد صمیمی بعدا برای ایران گران تمام شود.

*در این بازی زوج موفق طیبی- سنگ سفیدی کم بازی کردند.ناظم الشریعه نه تنها اعتقادی به این زوج نداشت بلکه به طور انفرادی هم دقایق کمی به آنها بازی دارد.

*در ۱۱ دقیقه ابتدایی ۱۲ بازیکن برای ایران به میدان رفتند.این نشان می دهد ناظم الشریعه یا هنوز به شناخت کافی از تیم نرسیده یا برای اینکه دل بازیکنان را به دست آورد به همه آنها بازی داده است.

*تیم ایران پس از دریافت گل اول موقعیت های زیادی از دست داد.کادرفنی باید برای این قضیه چاره اندیشی کند.

*برخلاف مهدی جاوید که با دقیقه زیاد بازی عملکرد خوبی داشت حسن زاده که به نوعی همه کاره ایران بود نتوانست انتظارات را برآورده کند. ناظم الشریعه در حالی بیشترین دقایق بازی را به او داد که حسن زاده از شرایط آرمانی به دور بود و یک پنالتی نقطه دوم را هم از دست داد.

*کم بازی دادن به بازیکنان با تجربه ای مثل طاهری و کشاورز عجیب بود.در بازی با اسپانیا این مهره ها بسیار به کار می آمدند اما ناظم الشریعه توجهی به بحث تجربه نکرد.

*مقایسه حرکت دروازه بانهای دوتیم در پنالتی دوم یک کلاس درس است.صمیمی در موقع ضربه پنالتی دوم حریف در درون دروازه بود و پس از ضربه زدن بیرون آمد در حالی که دروازه بان اسپانیا از همان ابتدا زاویه حسن زاده را تنگ کرد.

*افشین کاظمی که جزو بازیکنان با تجربه هست در زمان کم حضورش در زمین عمکرد خوبی داشت.هم خوب توپ گرفت و هم خوب پاس داد.ناظم الشریعه چرا به این بازیکن کم میدان داد؟

*احمد اسماعیل پور در تمامی اردوهای پیش از اردوی آخر تیم ملی غایب بود اما حالا به ترکیب اصلی راه یافته و دقایق زیادی هم بازی کرد.ناظم الشریعه به یکباره پی به قابلیت های این بازیکن برده است؟

منبع:خبرورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

جالبه سرمربی تیم ایران در تایم های بازی بجای گفتن نکات فنی میگه والله شما می تونید توپو بندازید گل بزنید!!!

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

دقیقا . افرین . ببینید . بچهای ما دارای قابلیت فردی زیادی هستند . و این قابلیت فردیشونه که اونا رو تو اسیا قهرمان کرد . هر مربی درجه ۳ هم بود جاره ای جز قهرمانی نداشت . ولی تو بازیهای دشواره که مربی باید کمک کنه . که اینجا واقعا نشون داد چقدر دوره ناظم الشریع از ی مربی مسلط و حرفه ای در مواقع حساس . واصلا تغییر تاکتیک نداشت برعکس مربی اسپانیا . نکات بالا هم کاملا دلیلش خصوصا دید و اشراف کامل نداشتن به ترکیب اصلی و استفاده و چیدمان درست با توحه به قابلیت بازیکنانش.

علیرضا جعفری چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱

ولی واقعا یکی مث اسماعیل پور که برا اسیا دعوت نشد و حتی تو بازیهای تدارکاتی هم مصدوم بود و بازیهی نداشت . ی دفعه بیاد تو بازی اول اونم برابر اسپانیا تو جام جهانی ایقد بازی کنه جالب بود . واقعا نمیدونم بر اساس چه تفکری میشه همچین کاری رو انجام بده ی مربی .

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

دوستان عزیز علاوه بر سرمربی تیم در هربازی مربیان هم نقش مهمی برای کمک به سرمربی دارند که متاسفانه سالها است که این نقص وجود دارد ولی کوچکترین توجهی به ان نمیشود

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

دروازه بان را باید در بازیهای بعدی عوض کنه ویک فکری به حال ضربات ایستگاهی نیز بکنه

نام ... چهارشنبه , ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱

اقای ناظم باید دروازه بانشو عوض کنه