کد خبر : 75809
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 شهریور 1395 - 0:31
-

نگاهی به بازی‌های روز پنجم / جشن ویتنامی‌ها کامل خواهد شد؟

نگاهی به بازی‌های روز پنجم / جشن ویتنامی‌ها کامل خواهد شد؟
پنجمین شب از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگراری ۴ دیدار از گروه‌های C و D به پایان می‌رسد. در ادامه مروری می‌کنیم به دیدارهای امشب:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنجمین شب از مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگراری ۴ دیدار از گروه‌های C و D به پایان می‌رسد. در دیدارهای امشب به احتمال زیاد چند تیم از جام خداحافظی می‌کنند و چند تیم به روسیه در یک‌هشتم نهایی خواهند پیوست. در ادامه مروری می‌کنیم به دیدارهای امشب:

شب پنجم جام‌جهانی ۲۰۱۵ کلمبیا (۱۵ سپتامبر / ۲۵ شهریور):

گروه C

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال ویتنام۲۷۱۴۴۹۹۲۶۵۲۷۴۶
۲تیم ملی فوتسال پاراگوئه۲۰۱۱۴۵۸۰۴۶۳۴۳۷
۳تیم ملی فوتسال گوآتمالا۱۷۷۱۹۶۳۶۹۲۲
۴ایتالیا۸۵۲۱۲۷۱۲۱۵۱۷

* گواتمالا – ایتالیا / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

بازی دوم ایتالیا شاید ساده‌ترین بازی این تیم در این دور از مسابقات باشد. گوآتمالا با نمایشی که مقابل ویتنام داشت، نشان داد که از دوار گذشته ضعیف‌تر و شکننده‌تر است. بنظر نمی‌رسد ایتالیا با یکی دو جین ستاره کار مشکلی مقابل نماینده آمریکای مرکزی داشته باشد. شاید امشب سناره دیگری پنج گله شد. این نخستین دیدار دو تیم مقابل یکدیگر است.

* پاراگوئه – ویتنام / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

شگفتی‌ساز فوتسال آسیا، در حالی دومین دیدار خود را مقابل پاراگوئه انجام می‌دهد که در نخستین دیدارش در جام‌جهانی به سادگی از سد گوآتمالا گذشته است. ویتنام در صورت برتری ایتالیا مقابل گوآتمالا با یک امتیاز نیز جواز حضور در جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات را کسب خواهد کرد. اما نباید فراموش کرد که پاراگوئه قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۱۵ و جزو تیم‌های برتر فوتسال جهان است و به سادگی مقابل ویتنام سر خم نخواهد کرد. یاران کارلوس چیلاورت در حالی به مصاف ویتنام می‌روند که در دیدار نخست ۴ بر ۲ مقابل ایتالیا شکست خورده‌اند و به چیزی جز ۳ امتیاز فکر نخواهند کرد. امید اول سرخ و سفیدها در این دیدار خوان سالاس مهاجم لاتزیو ایتالیا‌ست. این دو تیم نیز تاکنون دیداری مقابل یکدیگر نداشته‌اند.

گروه D:

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال برزیل۱۹۱۹۰۰۱۲۰۱۸۱۰۲۵۷
۲تیم ملی فوتسال استرالیا۱۷۱۱۰۶۷۹۵۰۲۹۳۳
۳اوکراین۱۱۷۰۴۳۷۲۰۱۷۲۱
۴تیم ملی فوتسال موزامبیک۶۲۱۳۲۲۳۱۷

* استرالیا – برزیل / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

امشب استرالیایی‌ها به تمام خواسته خود از صعود به جام‌جهانی دست پیدا می‌کنند. دیدار با قهرمان جهان که شاید به سادگی برای کانگوروها تکرار نشود. استرالیا در شرایطی مقابل برزیل قرار می‌گیرد که توانست در بازی نخست مقابل موزامبیک به برتری ۳ بر ۲ دست پیدا کند. استرالیا امشب می‌أید تا کمتر گل بخورد و با تفاضل گل مناسب از این دیدار خارج شود. از سوی دیگر برزیل امشب به احتمال زیاد سومین تیم صعود کننده به مرحله بعد لقب خواهد گرفت. حریفی آسان که می‌تواند فالکائو را به صدر جدول گل‌زنان ادوار جام‌جهانی نیز برساند. این هشتمین دیدار دو تیم است. در ۷ بازی گذشته برزیل با ۴۹ گل‌زده و تنها یک گل‌خورده فاتح بی‌چون و چرای مسابقات بوده است.

* اوکراین – موزامبیک / ساعت ۲۰:۰۰ (۰۵:۳۰ به وقت تهران)

دیدار دو تیم شکست خورده روز نخست گروه شاید برای اوکراینی‌ها دارای حساسیت بیشتری نسبت به موزامبیک تازه‌وارد باشد. اوکراین در دیدار نخست به خوبی مقابل برزیل مقاومت کرد و شاید اگر گل‌بخودی سورکین در دقیقه ۳۵ نبود، با بازی خوبی که اوکراینی‌ها در نیمه دوم ارائه دادند، بازی به تساوی کشیده می‌شد. اما به هر روی اوکراین برای پیروزی پای به این دیدار می‌گذارد. چیزی که از موزامبیک انتظار نمی‌رود. تنها دیدار این دو تیم به سال ۲۰۰۸ و مسابقات جایزه‌ بزرگ برزیل برمی‌گردد که در آن دیدار اوکراین ۸ بر یک به برتری دست یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.