کد خبر : 75986
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 14:50
-

آمار دیدار ایران و مراکش/ برتری با تیم بازنده!

آمار دیدار ایران و مراکش/ برتری با تیم بازنده!
تیم ملی فوتسال ایران در دومین دیدار خود از سری مسابقات جام جهانی مقابل مراکش به برتری رسید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در گروه ششم مسابقات جام جهانی صبح امروز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران به مصاف مراکش رفت که در پایان شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند با نتیجه ۵ بر ۳ مقابل حریف خود به برتری دست یابند.

ایران با این پیروزی ۳ امتیازی شد و پس از اسپانیا و آذربایجان در رده سوم قرار گرفت. ماتادورها با ۶ امتیاز صعود خود به مرحله بعدی مسابقات را مسجل کردند و آذربایجان نیز به علت تفاضل گل بهتر نسبت به ایران با ۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

شاگردان ناظم‌الشریعه در دیدار مقابل مراکش عملکرد بهتری نسبت به دیدار اول خود داشتند هر چند که باز هم ضعف‌هایی در دفاع وجود داشت. ایرانی‌ها در این دیدار ۴۸ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند در حالیکه مراکش ۵۲ درصد صاحب توپ و میدان بود.

شاگردان ناظم‌الشریعه ۳۳ تلاش برای رسیدن به گلزنی داشتند که از این تعداد ۱۳ شوت درون دروازه و ۳ شوت بیرون از دروازه مراکش بود. ۱۱ ضربه هم توسط مراکشی‌ها دفع شد. در طرف مقابل تیم حریف ۴۸ ضربه به سمت دروازه ایران داشت که ۱۹ شوت در چارچوب، ۱۷ شوت خارج از دروازه و ۱۲ بار هم توسط ایرانی‌ها دفاع شد.

سرجیو کابررا از کوبا داور اول این بازی بود. ۱۷ بار بازی به علت خطا متوقف شد که ایران ۱۱ بار مرتکب خطا شد و مراکش ۶ بار. هرچند که تعداد خطاهای مراکشی‌ها کمتر بود اما آنها ۳ کارت زرد دریافت کردند در حالیکه بازیکنان ایران ۲ بار از سوی داور با کارت زرد جریمه شدند. همچنین محمد جود از مراکش در دقیقه ۱۷ از زمین مسابقه اخراج شد. محمد کشاورز و علیرضا صمیمی بازیکنانی بودند که در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

بازیکنان ایران ۱۰ کرنر زدند در حالیکه مراکشی‌ها ۱۲ بار از روی نقطه کرنر بازی را مجددا آغاز کردند. مراکش یک گل هم از روی نقطه پنالتی دوم به ثمر رساند در حالیکه ایران یک پنالتی از روی نقطه اول توسط حسن‌زاده از دست داد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.