کد خبر : 75992
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 19:22
-

خوراکچی:نگران دفاع تیم ملی هستم/ برنامه‌ریزی آذربایجان برای حضور در جمع ۸ تیم برتر است/نگرانی بابت حضور محمدی در دروازه نیست

خوراکچی:نگران دفاع تیم ملی هستم/ برنامه‌ریزی آذربایجان برای حضور در جمع ۸ تیم برتر است/نگرانی بابت حضور محمدی در دروازه نیست
کارشناس فوتسال گفت: ما در دفاع اول و دوم با مشکل روبرو هستیم و این موضوع نگرانی‌هایی را به وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمود خوراکچی در خصوص پیروزی ۵ بر ۳ تیم ملی فوتسال ایران مقابل مراکش اظهار داشت: این دیدار برای ما حساسیت خاصی داشت چرا که شرایط به نفع آذربایجان رقم خورده بود و با توجه به شکستی که این تیم مقابل اسپانیا با نتیجه ۴ بر ۲ خورد تفاضل این تیم بالاتر قرار گرفت و بازیکنان ایران به دنبال افزایش تفاضل گل خود بودند.

وی ادامه داد: مراکشی‌ها قدرت بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتند. ما در هر دو نیمه مرتکب ۵ خطا شدیم که این موضوع عملا باعث می‌شود که تیم تغییر روش بدهد چرا که قدرت ریسک پذیری پایین می‌آید. در نیمه دوم ۱۳ دقیقه ما با ۵ خطا بازی کردیم که یک پنالتی نقطه دوم هم به تیم حریف دادیم.

کارشناس فوتسال در خصوص آذربایجان حریف سوم ایران در مرحله گروهی گفت: آذربایجان پیشرفت چشمگیری داشته است. این تیم بازیکنان برزیلی‌الاصلی را جذب کرده که باعث قدرتمند شدن آنها شده است. اگر چند سال پیش بود می‌گفتم می‌توانیم راحتی آذربایجان را شکست دهیم اما هم اکنون اینگونه نیست. آنها برنامه‌ریزی کردن که همچون کلمبیای دوره گذشته شگفتی‌ساز شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم ضریب اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

خوراکچی در مورد عملکرد تیم ملی در دفاع گفت: در فوتسال دفاع اول،دوم و تیمی را باید همه بازیکنان رعایت کنند. با توجه به تعداد گل‌هایی که دریافت کرده‌ایم ما نگران دفاع هستیم. اگر در دو دیدار گذشته گلی دریافت کردیم به خاطر این بود که در دفاع اول ضعیف بودیم و در واقع فشاری بر روی بازیکن صاحب توپ وارد نمی‌شد. در دفاع نوع دوم قطع توپ صورت می‌گیرد که این موضوع هم بسیار مهم است.

وی در مورد اینکه با محرومیت علیرضا صمیمی، سپهر محمدی تنها دروازه‌بان تیم ملی در دیدار مقابل آذربایجان است، گفت: کادر فنی حتما دلیلی دارد که برای اولین بار تصمیم گرفته ۲ دروازه‌بان را به یک تورنمنت اضافه کند. به هر حال این موضوع ریسک بزرگی را می‌طلبد. در مورد سپهر محمدی هم باید بگویم او فصل گذشته شاگرد من بود. در تمام بازی‌ها به میدان رفت و تنها یک کارت زرد دریافت کرد. تمرکز بسیار بالایی داشت و امسال هم از ۴ بازی برگزار شده در ۳ هفته به عنوان گلر برتر انتخاب شد. در مسابقات آسیایی هم گلر اول تیم ملی بود و به هیچ عنوان نگرانی در مورد این مسئله وجود ندارد.

بازیکن پیشین تیم ملی در مورد مصدومیت قدرت بهادری نیز خاطرنشان کرد: من حال و هوای قدرت بهادری را درک می‌کنم. چرا که در سال ۹۲ خودم هم مصدوم شدم اما به هر حال او هم باید بداند که قطعا خواست خدا بوده و این موضوع را به فال نیک بگیرد. واقعا جای خالی قدرت بهادری در این ۲ دیدار حس شد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام جمعه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳

تو هم که فقط از خودت تعریف کن

نام جمعه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

میشه بگین شما تو کدوم بازی آسیب دیدی ما که چیزی یادمون نمیاد
فقط یادمونه تو اون بازیها آقای غلامپور و آقای حبیبی دروازه بانهای تیم تو اون مسابقات بودن
اگه کسی یادشه منو از فراموشی در بیاره

نام ... جمعه , ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶

حالا با این توضیحات وتفسیرهای آقای خوراکچی این سوال مطرح میشود که چرا کادر فنی سپهر محمدی را در این بازیها در درون دروازه نگذاشت؟ چون با این تفاسیل وذکر این نکته که سال گذشته بهترین دروازه بان لیگ بوده وامسال نیز در چهار بازی لیگ عملکرد خوبی داشته است ودر بازیهای آسیایی هم دروازه بان اول ایران بوده، بایستی به حسن نظر کادر فنی شک کرد.

نام ... شنبه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۸:۱۱

To aslan kojaye fotsali ke nazar midi lotfan saket