کد خبر : 75990
تاریخ انتشار : جمعه 26 شهریور 1395 - 16:00
-

لک:اعضای کادر فنی هنوز از همه پتانسیل بازیکنان استفاده نکرده‌اند/تیم ملی هم در دفاع مشکل داشت و هم در حمله/ مراکش می‌توانست گل‌های بیشتری بزند

لک:اعضای کادر فنی هنوز از همه پتانسیل بازیکنان استفاده نکرده‌اند/تیم ملی هم در دفاع مشکل داشت و هم در حمله/ مراکش می‌توانست گل‌های بیشتری بزند
کارشناس فوتسال کشورمان تأکید کرد، تیم ملی فوتسال در مصاف با مراکش مشکلاتی در دفاع و حمله داشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان درباره بازی تیم ملی فوتسال کشورمان برابر تیم ملی مراکش گفت: نکته‌ مشهود این مسابقه، این بود که تیم ایران هنوز از شرایط بازی با اسپانیا خارج نشده بود. تیم ایران تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود داشت که نشان می‌دهد هنوز نتوانسته به ثبات برسد. ولی مهم سه امتیاز این مسابقه بود که کسب کردیم.

وی افزود: به‌نظر من بازیکنان ایران هنوز از این فشار که اذهان عمومی توقع داشتند برابر اسپانیا نتیجه خوبی بگیریم، خارج نشده‌اند. تیم مراکش خیلی خوب بود. در نیمه نخست، ایران خیلی بهتر بود و بر بازی تسلط داشت، ولی در نیمه دوم مراکش رفته رفته مالک توپ و میدان شد و بازی را در دست گرفت. این تیم حتی می‌توانست گل‌های بیشتری به ما بزند و فاصله را با تیم ایران کم کند.

لک با اشاره به اینکه مشکلات فنی تیم ملی هنوز رفع نشده است، خاطرنشان کرد: تیم ما هم در دفاع مشکلات زیادی دارد و هم در حمله. در دفاع هم دیدیم که مراکش که نه تیم مطرحی است و نه بازیکن بزرگی دارد، بارها مقابل دروازه تیم ما صاحب توپ شد. بازیکنان ما نتوانستند مقابل مراکش موقعیت‌های زیادی ایجاد کنند و چند گل ما روی اشتباهات بازیکنان حریف بود. مربیان ایران هنوز نتوانسته‌اند از همه توانایی‌های ملی‌پوشان به‌طور کامل استفاده کنند.

این کارشناس فوتسال در خصوص بازی مقابل آذربایجان اظهار داشت: من پیش از جام جهانی هم گفتم که تمرکز و مدیریت تیم در روز بازی اهمیت زیادی دارد که به‌نظر می‌رسید تیم ایران در دو بازی گذشته در این دو مورد خوب نبود. آذربایجان تیمی ناشناخته است، ولی ما توانایی شکست این تیم را داریم. کادرفنی تیم ملی باید در این چند روز از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را ریکاوری کند تا ثمره‌اش را در مسابقه مقابل آذربایجان ببینیم. امیدوارم بتوانیم در این بازی تعیین‌کننده، نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.