کد خبر : 76130
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 13:13
-

دو راه متفاوت پیش پای تیم‌ملی فوتسال/ ایران حریف برزیل یا تایلند؟

دو راه متفاوت پیش پای تیم‌ملی فوتسال/ ایران حریف برزیل یا تایلند؟
نتیجه دیدار تیم ملی فوتسال ایران با آذربایجان در جام جهانی دو مسیر کاملا متفاوت را پیش پای تیم ایران می‌گذارد؛ بازی با برزیل مدعی قهرمانی در مرحله یک هشتم نهایی و یا بازی با تایلند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،نتیجه دیدار تیم ملی فوتسال ایران با آذربایجان در جام جهانی دو مسیر کاملا متفاوت را پیش پای تیم ایران می‌گذارد؛ بازی با برزیل مدعی قهرمانی در مرحله یک هشتم نهایی و یا بازی با تایلند.
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی به مصاف آذربایجان می‌رود. در گروه ششم، اسپانیا با ۶ امتیاز صدرنشین است و احتمالا با پیروزی مقابل مراکش در آخرین بازی به عنوان صدرنشین به دور یک هشتم راه می‌یابد.

تیم آذربایجان با سه امتیاز و با تفاضل گل ۳+ در رده دوم است و ایران هم با سه امتیاز و تفاضل گل ۲- سوم است.

از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی صعود می‌کنند و چهار تیم از میان ۶ تیم‌ سوم هر گروه هم راهی مرحله بعد خواهند شد.

تا اینجای کار و با توجه به نتایج به دست آمده در سایر گروه‌ها، صعود ایران به عنوان تیم سوم هم قطعی شده است اما آنچه که بازیکنان و اعضای تیم ملی ایران به دنبال آن هستند، پیروزی مقابل آذربایجان و صعود به عنوان تیم دوم گروه است.

در صورتی که ایران موفق به شکست آذربایجان شود، با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه ششم در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم تایلند خواهد رفت و یک جدال آسیایی در جام جهانی رخ خواهد داد. این مسابقه روز ۲۲ سپتامبر (اول مهر) در شهر مدجین برگزار می‌شود.

از سوی دیگر اگر ایران نتواند مقابل آذربایجان پیروز شود، به عنوان تیم سوم در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف برزیل برود. برزیل که مرحله گروهی را با ۲۹ گل زده پشت سر گذاشته است، به عنوان تیم اول گروه چهارم راهی مرحله بعد شده و با تیم سوم گروه ششم (ایران یا آذربایجان) بازی خواهد کرد.

سرنوشت تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای جام جهانی دست خود بازیکنان است. شکست آذربایجان و صعود به عنوان تیم دوم، راه تیم ملی ایران را برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر هموارتر می‌کند در غیر اینصورت، شاگردان سیدمحمد ناظم الشریعه باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف برزیلی بروند که تشنه قهرمانی است و می‌تواند ایران را در مرحله یک هشتم نهایی حذف کند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسین اسلامی دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۹:۰۶

نگذارید تیم خراب شود تیمی که نتواند از آذربایجان ببرد دیگه تیم نیست . متاسفانه مربی ندارد