کد خبر : 76157
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 17:23
-

رجبی:باید به دور از ترس و استرس دفاع محکمی انجام دهیم/ آذربایجان حریف سرسختی است

رجبی:باید به دور از ترس و استرس دفاع محکمی انجام دهیم/ آذربایجان حریف سرسختی است
کارشناس فوتسال گفت: ما باید به دور از ترس و استرس در دفاع به خوبی عمل کنیم تا مشکلات دو بازی گذشته به وجود نیاید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سعید رجبی در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال ایران مقابل آذربایجان اظهار داشت: ایران در بازی اول مقابل اسپانیا نتیجه خوبی نگرفت. ما امسال مهره‌های خوب و باتجربه‌ای داریم که می‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. در بازی دوم ایران هماهنگ‌تر شده بود و نتیجه لازم را کسب کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه آذربایجان مقابل مراکش به پیروزی رسید بازی مقابل این تیم بسیار سخت و دشوار خواهد بود اما باید این نکته را توجه کنیم که در صورت پیروزی مقابل آذربایجان ما به مصاف تایلندی می‌رویم که بارها در آسیا مقابل این تیم قرار گرفته‌ایم و می‌توانیم مسیر هموارتری را داشته باشیم.

این کارشناس فوتسال در مورد اینکه تنها دروازه‌بان ما برای رویارویی با آذربایجان سپهر محمدی است،‌گفت: مربیان باید در مورد علت این موضوع توضیح بدهند. قطعا آنها باید از لحاظ روحی و روانی روی دروازه‌بان تیم کار کنند تا او بدون مشکل درون دروازه تیم قرار گیرد.

رجبی در مورد دفاع ایران یادآور شد: در دو بازی گذشته ما نشان دادیم که در دفاع ضعف‌هایی داریم که در دوره‌های گذشته اینگونه نبود. علی صانعی که تجربه خوبی دارد می‌تواند به تیم کمک کند تا با هماهنگی بیشتری در زمین مسابقه حاضر شود و ترس و استرس از بازیکنان دور شود.

آقای گل رقابت‌های جام جهانی ۱۹۹۲ در خصوص رکورد زدن فالکائو در جام جهانی که با ۴۵ گل زده عنوان بهترین گلزن رقابت‌ها را به خود اختصاص داد، گفت: به هر حال شرایط بازی‌ها هم اکنون فرق کرده است و ۲۴ تیم‌ در مسابقات شرکت می‌کنند در حالی که در آن زمان فقط ۱۶ تیم حضور داشتند. ما در آن زمان بدون هیچ بازی تدارکاتی و تنها با ۴-۵ جلسه تمرین در سالن راهی مسابقات شدیم. در آن موقع تیم ملی چمنی به مسابقات اعزام شد و شرایط هم اکنون خیلی فرق کرده است.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۱:۲۳

ماآذربایجانیها هم با ایران و هم با آذربایجان خواهیم بود.