کد خبر : 76142
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 13:21
-

قائدی:تغییری در کادرفنی نخواهیم داشت/ یک بازیکن جدید جذب کرده‌ایم

قائدی:تغییری در کادرفنی نخواهیم داشت/ یک بازیکن جدید جذب کرده‌ایم

مرتضی قائدی سرپرست تیم شرکت ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط و برنامه های این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه می توانید متن کامل این مصاحبه را مشاهده کنید. ارزیابی عملکرد حفاری در چهار هفته نخست با توجه به تغییر ۸ بازیکن و همچنین تغییر کادرفنی نسبت

مرتضی قائدی سرپرست تیم شرکت ملی حفاری خوزستان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران، در خصوص شرایط و برنامه های این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. در ادامه می توانید متن کامل این مصاحبه را مشاهده کنید.

ارزیابی عملکرد حفاری در چهار هفته نخست

با توجه به تغییر ۸ بازیکن و همچنین تغییر کادرفنی نسبت به سال گذشته و نداشتن زمان کافی برای تمرینات پیش فصل و نیز عدم حضور دو بازیکن کلیدی در تمرینات به علت حضور در مسابقات جام باشگاه های آسیا، انتظار نتایج خوبی را نداشته و هدفگذاری و برنامه ریزی را در ایام تعطیلی لیگ مدنظر داشتیم.

تغییری در کادرفنی نخواهیم داشت

با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم و رضایت‌مندی مدیریت باشگاه فعلا دستوری در تغییر کادرفنی وجود ندارد.

یک بازیکن جدید جذب کرده‌ایم

در تعطیلات لیگ برتر، حسین سلطانی را جذب کرده‌ایم و فعلا برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید نداریم.

تا کنون پرداختی نداشته‌ایم

تا کنون باشگاه هیچگونه پرداخت مالی نداشته است اما همانند سالیان گذشته حقوق بازیکنان و کادرفنی بصورت کامل پرداخت خواهد شد و از این لحاظ مشکلی نخواهیم داشت.

تاثیر تغییر مدیریت باشگاه بر روند حفاری

تغییر مدیرعامل باشگاه با توجه به سیاست گذاری های هیات مدیره محترم،مطمئنا در راستای رشد و پیشبرد اهداف مجموعه مثمرثمر خواهد بود.

اهداف حفاری در فصل جاری

هدفگذاری باشگاه ملی‌حفاری مثل فصول گذشته کسب جایگاهی در خور نام شرکت ملی‌حفاری ایران می‌باشد. پس از یک هفته استراحتی که در پایان هفته چهارم به بازیکنان دادیم، حدود ۱۴ روز در اهواز و تدارک اردوی ۱۲ روزه در استان چهارمحال بختیاری و پیش بینی چهار دیدار تدارکاتی را داشته ایم که انشاا… به اهداف خود دست یابیم و با قدرت در ادامه لیگ حاضر شویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.