کد خبر : 76155
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 17:14
-

لک:گیتی پسند امسال در جذب بازیکن هوشمندانه عمل کرد/در تمرینات نمی توانیم روی کارهای تاکتیکی کار کنیم

لک:گیتی پسند امسال در جذب بازیکن هوشمندانه عمل کرد/در تمرینات نمی توانیم روی کارهای تاکتیکی کار کنیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان پهناور و فوتبال‌خیز اصفهان در لیگ برتر فوتسال تنها یک نماینده دارد که این موضوع فشار را روی این تیم دو چندان می‌کند اما تیم فوتسال گیتی پسند تنها نماینده نصف جهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال امسال خریدهای خوبی را انجام داده است و از مدعیان اصلی قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،استان پهناور و فوتبال‌خیز اصفهان در لیگ برتر فوتسال تنها یک نماینده دارد که این موضوع فشار را روی این تیم دو چندان می‌کند اما تیم فوتسال گیتی پسند تنها نماینده نصف جهان در مسابقات لیگ برتر فوتسال امسال خریدهای خوبی را انجام داده است و از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود.این تیم در این فصل محمد کشاورز، افشین کاظمی، حمیدرضا یوسفی، سید حسین حسینی، مهدی رضاییان، مورنو و اصغر حسن‌زاده را به خدمت گرفت تا بار دیگر بتواند افتخاری مجدد نصیب فوتسال اصفهان کند.

این تیم در چهار بازی ابتدای لیگ توانست با پیروزی در همه دیدارها ۱۲ امتیاز کسب کند و از این حیث برای سایر رقبا خط و نشان کشید.

مسابقات لیگ برتر فوتسال به دلیل حضور تیم ملی در جام جهانی تعطیل شده است و فاصله زیادی بین مسابقات انداخته است اما با توجه به شرایط ایران در جام جهانی و اهمیت این مسابقات شاید کمتر کسی از این تعطیلی پیش آمده ناراحت باشد.

این تعطیلی کار را برای تیم‌هایی که بازیکن ملی‌پوش دارد دشوار کرده است و تیم گیتی پسند با داشتن بیشترین بازیکن ملی‌پوش، این مشکل را بیشتر از دیگران احساس می‌کند.رضا لک سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در این باره اظهار کرد: بسیاری از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم و به تیم چند روزی استراحت دادیم؛ خیلی نمی‌توانیم روی بحث تاکتیکی کار کنیم چراکه اکثر بازیکنان اصلی این تیم در حال حاضر حضور ندارند.

وی تأکید کرد: شرایط بد نیست و در ۴ هفته ابتدای بازیکنان به خوبی با هم هماهنگ شده‌اند؛ با توجه به اینکه می‌دانستیم تعدادی از بازیکنان از ما جدا خواهند شد، سعی کردیم تا تمرکز خود را بر دیدارهای پیش رو بگذاریم و امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام فشارهایی موجود، توانستند به این اتفاق خوب دست پیدا کنند و در ۴ هفته بتوانیم حداکثر امتیازها را بگیریم.

وی در مورد ادامه مسابقات لیگ برتر نیز بیان کرد: برخی عوامل در اختیار ماست و برخی نیز از عهده ما خارج است و باید منتظر ماند و دید پس از تعطیلی تعطیلات، بازیکنان با چه شرایطی در اختیار ما قرار می‌گیرند.

لک در مورد سایر رقبا تصریح کرد: تیم‌های خوب دیگری هم وجود دارد و دیدارها نشان داد هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست.

وی ادامه داد: مشاهده کردید تیم‌های که در سال‌های قبل جزو رتبه‌های اول و دوم لیگ  قرار داشتند، در شرایط ایده آلی نیستند، چون مابقی تیم‌ها نیز در وضعیت خوبی قرار دارند؛ به هر حال از دیگر تیم‌ها هم نباید غافل شد و امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نهایت به آن چیزی که حق‌مان باشد دسترسی پیدا کنیم.

تیم گیتی پسند این فصل بازیکنان خوبی را به خدمت گرفت و این نوید یک موفقیت دیگر برای اصفهان است؛ اما این موضوع با انتقاداتی نیز همراه بوده است که چرا گیتی پسند به این میزان بازیکن خریداری کرده است.لک در این باره گفت: اهمیت بحث قهرمانی به جهت اینکه تیم گیتی پسند بخش خصوصی است، موضوعیت پیدا می‌کند؛ بعد قهرمانی هم برای آن‌هایی که برای باشگاه سرمایه گذاری می‌کنند، اهمیت دارد.

وی خاطر نشان کرد: ویترین باشگاه این تیم که در مسابقات شرکت می‌کنند و برند باشگاه برای سرمایه‌گذاران مهم است و از این رو قهرمانی اهمیت دو چندانی پیدا می‌کند.

رضا لک در مورد خریدهای این فصل تیمش عنوان کرد: نمی‌دانم چرا بعضی از دوستان خیلی اصرار دارند که خارج از عرف بازیکن گرفته‌ایم؛  هیچ اعتقادی به این قضیه ندارم و این در حالی است که تیم گیتی پسند نسبت به سال قبل ریزش بازیکن هم داشته است.

وی افزود: امسال هوشمندانه‌تر در جذب بازیکنان مورد نیاز عمل کردیم؛ به هرحال بازیکنان تیم گیتی پسند بازیکنان خوبی هستند چراکه این ورزشکاران با شرایط فوتسال اصفهان آشنا هستند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند ابراز داشت: فکر می‌کنم که همیشه گیتی پسند در این چندسال مدعی قهرمانی بوده است و امسال هم به همین جهت برنامه‌ریزی کرده است؛ بخشی از کار مربوط به قهرمانی و تیم‌داری به بازیکنان مربوط است بالاخره باید یک مجموعه باهم هماهنگ شود تا بتواند کار خود را جلو ببرد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۳:۳۲

فعلا که با ولخرجی های اقای جنتی برای شما یکی خوب شده.٨ تاملی پوش بازیکن برزیلی رو یه چوب هم که بزاری بالا سرشون نتیجه میده.