کد خبر : 76073
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 شهریور 1395 - 1:08
-

نگاهی به بازی‌های روز هشتم / فالکائو آقای گل جام‌جهانی می‌شود؟

نگاهی به بازی‌های روز هشتم / فالکائو آقای گل جام‌جهانی می‌شود؟
هشتمین شب از دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگزاری دیدار های همزمان از گروه‌های C و D به اتمام خواهد رسید. در زیر نگاهی داریم به این دیدارها:

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، هشتمین شب از دیدارهای جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگزاری دیدار های همزمان از گروه‌های C و D به اتمام خواهد رسید. در زیر نگاهی داریم به این دیدارها:

شب  هشتم جام‌جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا (۱۸ سپتامبر /۲۸ شهریور):

گروه C

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال ویتنام۲۷۱۴۴۹۹۲۶۵۲۷۴۶
۲تیم ملی فوتسال پاراگوئه۲۰۱۱۴۵۸۰۴۶۳۴۳۷
۳تیم ملی فوتسال گوآتمالا۱۷۷۱۹۶۳۶۹۲۲
۴ایتالیا۸۵۲۱۲۷۱۲۱۵۱۷

* گواتمالا – پاراگوئه / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

این آخرین شانس گوآنمالا برای باقی ماندن در چرخه مسابقات جام‌چهانی است. گوآتمالا در حالی به مصاف قهرمان کوپا آمریکا ۲۰۱۵ می‌رود که برای صعود نیاز به برتری پرگل مقابل این تیم دارد. در سوی مقابل پاراگوئه با یک تساوی نیز حضور خود در جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات را قطغی می‌کند. این دو تیم تاکنون ۸ بازی مقابل هم انجام داده‌اند که سهم هر تیم ۳ برد و ۲ بار هم با تساوی دست پیدا کرده‌اند.

* ایتالیا – ویتنام / ساعت ۱۸:۰۰ (۰۳:۳۰ به وقت تهران)

شاید کل جام‌جهانی برای ویتنام در این دیدار خلاصه شود. ویتنام در صورت شکست با تفاضل گل پایین می‌تواند به عنوان تیم برتر سوم به دور دوم صعود کند. هر چند شاگردان گارسیا نیم نگاهی به کسب تساوی نیز دارند. ایتالیا با کسب ۶ امتیاز صعود خود را از این گروه مسجل کرده‌است و احتمال دارد به بازیکنان اصلی خود استراحت دهد که در این صورت نمی‌توان انتظار بازی زیبا و رو به جلو از ایتالیا داشت. شاید این همان انتظاری است که ویتنام به این بازی دارد. ایتالیا و ویتنام تاکنون ۴ دیدار با یکدیگر انجام داده‌اند که حاصل آن ۳ برد برای ایتالیا و یک تساوی بوده است.

 

گروه D

ردهتیمبازیبردتساویباختزدهخوردهتفاضلامتیاز
۱تیم ملی فوتسال برزیل۱۹۱۹۰۰۱۲۰۱۸۱۰۲۵۷
۲تیم ملی فوتسال استرالیا۱۷۱۱۰۶۷۹۵۰۲۹۳۳
۳اوکراین۱۱۷۰۴۳۷۲۰۱۷۲۱
۴تیم ملی فوتسال موزامبیک۶۲۱۳۲۲۳۱۷

* استرالیا – اوکراین / ساعت ۱۶:۰۰ (۰۱:۳۰ به وقت تهران)

استرالیا و اوکراین فینال این گروه را برگزار می‌کنند. اوکراین برای صعود یک امتیاز می‌خواهد و استرالیا به برد نیاز داد. شاید رویای جام‌جهانی برای استرالیا در دیدار دوم تمام شده باشد ولی نباید از انگیزه صعود بازیکنان این تیم به راحتی گذشت. اوکراین نیز برای دفاع از حیثیت فوتسالی خود در این دیدار حاضر می‌شود. شاید یک تساوی نتیجه انتهایی این دیدار باشد. این دو تیم تنها یکبار با هم رو در رو شده‌اند که در آن دیدار اوکراین ۱۱ بر ۲ به برتری رسیده است.

* برزیل – موزامبیک / ساعت ۱۶:۰۰ (۰۱:۳۰ به وقت تهران)

امشب رکورد گل‌های جام‌جهانی توسط فالکائو کشسته خواهد شد. دیداری که ساده‌ترین بازی برزیل در این دوره از مسابقات است. یک پیروزی پر گل برای برزیل محتملترین نتیجه امشب است. این دو تیم تاکنون ۲ بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن دو برد پرگل برای برزیل بوده است. ۲۲ گل‌زده و ۳ گل خورده حاصل برزیل در این دو دیدار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.