کد خبر : 76259
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 شهریور 1395 - 16:16
-

درودگر: نتایج امروز تیم ملی ثمره تعطیلی لیگ است/کسانی باید پاسخگو باشند ، که بزرگترین ضربه را به تیم ملی زدند/ناظم الشریعه و صانعی بهترین افراد در ایران نیستند

درودگر: نتایج امروز تیم ملی ثمره تعطیلی لیگ است/کسانی باید پاسخگو باشند ، که بزرگترین ضربه را به تیم ملی زدند/ناظم الشریعه و صانعی بهترین افراد در ایران نیستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس اسبق کمیته فوتسال، نتایج کسب شده از سوی تیم ملی در رقابت های جهانی کلمبیا را ضعیف توصیف کرد و گفت:نتایج ضعیف ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا ثمره تعطیلی ۸ ماهه لیگ فوتسال است. محمد صادق درودگر درباره دیدارهای تیم ملی فوتسال در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، رئیس اسبق کمیته فوتسال، نتایج کسب شده از سوی تیم ملی در رقابت های جهانی کلمبیا را ضعیف توصیف کرد و گفت:نتایج ضعیف ملی پوشان ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا ثمره تعطیلی ۸ ماهه لیگ فوتسال است.

محمد صادق درودگر درباره دیدارهای تیم ملی فوتسال در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا،گفت: پیشتر نیز پیش بینی می کردیم که تیم ملی این نتایج ضعیف را کسب کند؛ بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتسال زحمت خود را کشیدند ولی کسانی باید امروز پاسخگو باشند که به دلیل ناتوانی و نداشتن دانش فوتبال و برنامه ریزی مسابقات، ۸ ماه لیگ فوتسال را تعطیل کرده و بزرگترین ضربه را به تیم ملی زدند.
این کارشناس فوتسال درخصوص عملکرد سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتسال گفت: البته محمد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی و علی صانعی به عنوان سرپرست بهترین افراد در ایران نیستند اما نقطه ضعف تیم ایران کادرفنی نبود زیرا این افراد زحمت خود را کشیدند.
درودگر یکی از مهم ترین دلایل نتایج کسب شده از سوی تیم ملی فوتسال را دور بودن بازیکنان از فضای مسابقه عنوان کرد و گفت: بازیکنان ایران در میدان مسابقه تمرکز لازم را نداشتند و از نظر روحی و روانی به هیچ عنوان در شرایط مسابقه و جام جهانی قرار نداشتند.
رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال درباره پیش بینی خود از نتیجه دیدار تیم های ایران و برزیل گفت: نباید خود را فریب دهیم زیرا بازیکنان و کادرفنی تا جایی که می توانستند زحمت خود را کشیده اند ولی شانس کمی برای پیروزی برابر برزیل داریم.
وی تصریح کرد: امروز سیدرضا افتخاری به عنوان رئیس سابق کمیته فوتسال و رضا ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال باید پاسخگوی این نتایج ضعیف باشند و اینکه چرا ۸ ماه لیگ را تعطیل کردند؟
درودگر درباره تدارکات فدراسیون فوتبال برای تیم ملی فوتسال پیش از مسابقات جام جهانی گفت: برنامه ریزی فدراسیون برای تیم ملی فوتسال در حد تیم ملی و جام جهانی نبود.
این کارشناس فوتسال خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج باید رویکرد متفاوتی درباره فوتسال داشته باشد زیرا اگر بخواهیم با نگاه فعلی فوتسال را اداره کنیم، هرگز بار دیگر در جمع ۴ تیم برتر دنیا قرار نخواهیم گرفت.
وی ادامه داد: پیش از این هزاران نفر برای تماشای دیدارهای تیم هایی مانند شن سای ساوه، شهید منصوری قرچک، تام ایران خودرو و پرسپولیس به سالن فوتسال می آمدند ولی امروز سالن های ما خالی است.
رئیس اسبق کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: نمی توان فوتسال را در اتاقی ۸۰-۹۰ متری حبس کرد، لازمه مستقل شدن فوتسال در فدراسیون آن است که این رشته احترام لازم را داشته باشد.
درودگر به عنوان نمونه، گفت: نمی توان برای هر پیروزی تیم ملی فوتبال ۵ هزار دلار پاداش داد و برای هر پیروزی تیم ملی فوتسال ۱۰۰ دلار در نظر گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵

دورودگرتوچی میدونی ازفوتسال که اظهارنظرمی کنی

سعید سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸

تو چه میدونی از درودگر که در موردش صحبت میکنی

نام ... دوشنبه , ۲۹ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

درودگرتوکه چیزی ازفوتسال نمی دونی چرااظهارنظرمی کنی توکجای فوتسال هستی

نام ... سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰:۰۷

حالا باختن تیم ملی بهتر از توگوشی زدن و اون ابروریزی که شما تو جام جهانی کردی نیست

سعید سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹

همون زدن باعث شد کاظم محمدی دو بار داور را زد ۴ جلسه محروم شد و علی کریمی یک ضربه زد دو سال باز دمش گرم که همه بازیکنا ازش حساب میبردند عشق شام و سفر نبود

نام سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

شما دیگه کیو میخوای هدایت کنی که در به در دنبال برگشتن به فوتسالی
مدیریت شمارو هم تو باشگاههای مختلف دیدیم هرجا تشریف بردید بیشتر از چند ماه بیشتر تحملتون نکردن حالا دلایلش بماند اما کسی از پاسخگویی حرف میزنه که خودش پاسخگوی کارهایی رو که زمان مسئولیتش انجام داده باشه مثلا آوردن محمد حسن انصاری فرد که روز اول اردوی تیم ملی به بازیکنا میگه مدافعین یک طرف هافبکها یک طرف و فورواردها یک طرف
این یعنی اینکه نه تنها شما از مربی که آوردی شناخت نداشتی نه اون مربی از فوتسال شناخت داشت نمونه اش هم افتضاح در جام جهانی در زمان تصدی شما بود

نام... سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹

بابا این دیگه چی میگه؟؟؟!! مگه این همونی نیست که زد توی گوش اون بازیکن فوتسال تو جام جهانی و باعث آبروریزی ورزش ایران تو جهان شد؟؟برو دنبال کارت بابا زمان تو بزرگترین آبروریزی در فوتسال اتفاق افتاد تو دیگه حرف نزن با چه رویی مصاحبه میکنی در مورد فوتسال؟؟!!

سعید سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲

آقایان مسئول سایت وزین فوتسال
من در سال ۱۳۷۳ بازیکن آقای درودگر در کارگران بودم و به خوبی و از نزدیک ایشان را میشناسم، درست نمیدانم هر کسی بخواهد به ایشان بی احترامی کند شما مطلب توهین آمیز را تایید نمایید ، من اطلاعاتی از این مرد به شما میدهم بدانید
آقای درودگ راز همان تیم کاررگران همه تیم را صاحب خانه و زمین در محمد آباد کرج کرد الان آقای ترکاشوند معاون پرسپولیس هستند شاگرد ایشان در تیم ما بودند و همچنین وحید قلیچ را صاحب خانه کرد.
اولین بنیانگذار کمیته فوتسال ایران بود.
میزبانی بازیهای آسیایی در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ در ایران گرفت که بعد از رفتن ایشان ترابیان کفاشیان و …. همه نتوانستند بگیرند .
بنیانگذار لیگ فوتسال ایران بود
در مریضی و بعد از فوت مرحوم بابک معصومی بیشترین تلاش را کرد /
هر فوتسالی که دچار مشکل میشود فوری میرود سراغ ایشان از بازیکنان قدیمی مثل شمسایی پری آذر داداشی صانعی و همین آقای ناظم بپرسید ایشان چه نقشی در کارهای خیر دارند ، در مورد فوتسال از استاد حسین شمس پرسیدم گفت بهترین فرد برای فوتسال ایران است و دوران طلایی فوتسال مربوط به ایشان است ، همین تازگی ها بیماری عبدالله نژاد کی رفت دنبال کارش ، آقای درودگر واقعا باید قدر بزرگان فوتسال بویژه افرالدی مثل حسین آقا شمس وحاج آقای درودگر را بدانیم

سعید سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳

راستی پیام های بی نامن چرا منتشر میشود؟ باید هویت داشته باشد نویسنده

سعید سه شنبه , ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵

به خدا اگر ببینیم ملوان زمان ایشان و بعد و قبل ایشان ، نساجی زمان ایشان و قبل و بعد ایشان ، فوتسال زمان ایشان و بعد از ایشان میفهمیم که چقدر مدیر بزرگی است