کد خبر : 76410
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 17:13
-

برزیلی به نام ژ ؛هم تیمی دیروز و رقیب امروز

برزیلی به نام ژ ؛هم تیمی دیروز و رقیب امروز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روزگاری وضعیت لیگ فوتسال ایران در شرایطی بود که ستارگان فوتسال دنیا حضور در تیم های ایرانی را بر سایر لیگ ها ترجیح می دادند. یکی از این ستاره ها بازیکن برزیلی بود به نام ژ .بازیکنی که در پست راس یکی از بهترین بازیکنان محسوب شده و هنوز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، روزگاری وضعیت لیگ فوتسال ایران در شرایطی بود که ستارگان فوتسال دنیا حضور در تیم های ایرانی را بر سایر لیگ ها ترجیح می دادند.
یکی از این ستاره ها بازیکن برزیلی بود به نام ژ .بازیکنی که در پست راس یکی از بهترین بازیکنان محسوب شده و هنوز هم در سطح اول فوتسال بازی می کند، این بازیکن زمانی پیراهن تیم متمول اصفهانی یعنی فولاد ماهان را بر تن داشت.
تیمی که هنوز هم داستان انحلال و کناره گیری از نکات پر ابهام فوتسال ما است و هنوز هم نام برخی افراد مسبب در فوتبال و فوتسال موجود.
ژ یکی از بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی ۲۰۱۶ است که شاید بامداد پنجشنبه امکان حضور برابر هم بازی های سابق خود را داشته باشد.
سپهر محمدی ، علی اصغر حسن زاده ، مهدی جاوید و محمد طاهری بازیکنانی هستند که در تیم فولاد ماهان با این بازیکنان هم بازی بودند و شاید در دیدار با برزیل و ایران با هم در میدان نبرد کنند.
عکس هایی از حضو ر این بازیکن در تیم ماهان ببینید.
n00053568-r-b-001

n00056031-r-b-021

n00053568-r-b-020

n00053568-r-b-005

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰

یادحسین افضلی که بازیش نمیداد بخیر