کد خبر : 76333
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 9:24
دسته‌بندی نشده
-

خوراکچی:نباید خودمان را مقابل برزیل از پیش بازنده بدانیم/هرکسی جای ناظم‌الشریعه بود ،از مشکلات گلایه می‌کرد

خوراکچی:نباید خودمان را مقابل برزیل از پیش بازنده بدانیم/هرکسی جای ناظم‌الشریعه بود ،از مشکلات گلایه می‌کرد
کارشناس فوتسال کشورمان گفت: نباید خودمان را مقابل برزیل از پیش بازنده بدانیم و توانایی پیروزی مقابل این تیم را داریم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کارشناس فوتسال کشورمان گفت: نباید خودمان را مقابل برزیل از پیش بازنده بدانیم و توانایی پیروزی مقابل این تیم را داریم.

محمود خوراکچی در خصوص دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل اذربایجان اظهار داشت: در این بازی موقعیت‌های زیادی روی دروازه خلق کردیم و طبق آن چیزی که من دیدم حدود ۱۵ موقعیت گل داشتیم و این نشان از بالا بودن کیفیت فنی تیم دارد. آذربایجان با توجه به اینکه یک تساوی برایش کافی بود تا تیم دوم جدول شود برای تساوی به زمین آمده بود ولی مشکل ما این بود که نمی‌توانستیم از گل‌هایی که می‌زدیم دفاع کنیم و حریف به سرعت آن را جبران می‌کرد.

وی ادامه داد: مشکل تیم در ۳ بازی گذشته خود بدشانسی بود و استرس. بازیکن وقتی آرامش نداشته باشد نمی‌تواند در لحظه آخر تصمیم درستی بگیرد و ضربه آخر را وارد دروازه کند. برای مثال مهران عالیقدر در یک صحنه دروازه خالی را نتوانست گل کند.

کارشناس فوتسال کشورمان درمورد اینکه کادرفنی چقدر در نتایج تیم مقصر است عنوان کرد: ما باید ببینیم به کادرفنی چه چیزی داده‌ایم و چه چیزی گرفته‌ایم. نه دیدار تدارکاتی مناسب برای فوتسال ترتیب دیدیم نه اردوی خوبی برگزار کردیم. هرکسی جای ناظم‌الشریعه بود مصاحبه می‌کرد و از مشکلات گلایه می‌کرد ولی سرمربی تیم‌ ملی صبوری کرد و با مشکلات ساخت.

خوراکچی ادامه داد: من عقیده‌ دارم اگر قرار است در کادرفنی تغییری هم ایجاد شود مربی ایرانی برای تیم ملی انتخاب شود. ما به مربی بومی احتیاج داریم و سبک فوتسال ما باید ایرانی باقی بماند.

وی درباره دیدار تیم ملی فوتسال مقابل برزیل تصریح کرد: بدشانسی ما این است که در گروه سختی قرار گرفتیم و کل انرژی بچه‌های ما صرف این مرحله شد در حالی که برزیل در گروه آسانی قرار داشت و استراحت بیشتری هم از ما دارد تا با شرایط بهتری در بازی مقابل ما حاضر شود.

کارشناس فوتسال در ادامه گفت: ولی نباید خودمان را مقابل برزیل از پیش بازنده بدانیم. باید باور کنیم ما تیم بزرگی هستیم و بازیکنان بزرگی داریم. ما توانایی بردن برزیل را داریم به شرطی که خودمان را باور داشته باشیم. بازیکنان فوتسال بدانند یک ملت پشت آنها هستند و همه بامداد بیدار خواهند ماند تا شاهد درخشش تیم ملی باشند و برایشان دعا خواهند کرد.

منبع:میزان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

اقای خوراکچی مربیان ایران همه باند باز و رفیق باز هستن این چوب خداست که میخورن هر مربی دیگه ایم بیاد ی سری از دوست به داریای خودشو مییاره اینه که تیم نتیجه نمیگیره

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۹

مهندس جان دروازه خالی گل نکردن یا خراب کردن ضربات آخر یا سوتی پاس تو دفاع و لایی خوردن گلر بدشانسی نیستا

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۰

اتفاقا مهمترین عیب مربی تیم ملی این بود که در برابر این همه فشار بر تیم ملی ساکت بود

نام ... چهارشنبه , ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

شماکه چیزی نمیدونیداظهارنظرنکنید