کد خبر : 76430
تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 شهریور 1395 - 18:17
-

کمک سراتو به برزیل برای بردن ایران

کمک سراتو به برزیل برای بردن ایران
تیم ملی برزیل با عزم جزمی برای رسیدن به قهرمانی پا به میدان جام جهانی گذاشته است، از همراهی ستاره های با تجربه تا استفاده از لژیونرهای فوتسال این کشور در سراسر جهان برای رسیدن به جام قهرمانی.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی برزیل با عزم جزمی برای رسیدن به قهرمانی پا به میدان جام جهانی گذاشته است، از همراهی ستاره های با تجربه تا استفاده از لژیونرهای فوتسال این کشور در سراسر جهان برای رسیدن به جام قهرمانی.
اما حضور یک مربی در جمع کادر فنی این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی بسیار قابل تامل و توجه است؛ مارکوس سراتو.
مربی که از مربیان نامدار و کارنامه دار فوتسال جهان محسوب شده و در این رده برای خود صاحب نظر است.در حال حاضر این مربی که در سال ۲۰۰۸ نیز توانسته بود به عنوان سرمربی این تیم را به عنوان قهرمانی برساند به عنوان یکی از اعضای کادر فنی برزیل در کنار سرجیو حضور دارد تا راه این تیم برای رسیدن به قهرمانی هموار شودو البته یک از مراحل رسیدن به جام گذشتن از سد ایران در دیدار بامداد فرداست.
آیا سرجیو که پیش از این در باشگاه لاتزیو و در دوران پایانی بازی خود همبازی وحید شمسایی ستاره نامدار فوتسال ما بوده است ،می تواند با کمک دیگر مربی سرشناس و صاحب عنوان قهرمانی برزیل یعنی سراتو راه بردن ایران و رسیدن به جام را برای سلسائو هموار کند؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.