کد خبر : 76526
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 مهر 1395 - 6:22
-

ایران – برزیل به روایت آمار/ عملکرد فوق‌العاده صمیمی

ایران – برزیل به روایت آمار/ عملکرد فوق‌العاده صمیمی
تیم ملی فوتسال ایران در اولین دقایق بامداد روز یکشنبه در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی مقابل برزیل دست به کار بزرگی زد و توانست در ضربات پنالتی این تیم را شکست بدهد. شاگردان ناظم‌الشریعه در این دیدار عملکرد بسیار قابل قبولی داشتند و با انگیزه بالایی که از خود به نمایش گذاشتند توانستند برزیل را از گردونه مسابقات حذف کنند.

شاگردان ناظم‌الشریعه در این دیدار ۴۷ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند. ایرانی‌ها ۴۲ بار برای رسیدن به گل تلاش کردند که از این تعداد ۱۸ شوت در چارچوب دروازه داشتند و ۷ شوت بیرون از دروازه برزیل زدند. همچنین ۱۷ بار هم توپ تتوسط برزیلی‌ها دفع شد. در طرف مقابل شاگردان سرجیو ۵۲ درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند. برزیلی‌ها ۶۸ بار برای رسیدن به گل تلاش کردند که ۲۴ ضربه آنها دورن دروازه ایران بود و ۲۲ شوت به بیرون زدند و ۲۲ بار هم ایرانی‌ها دفاع کردند.

داور این مسابقه ۱۲ بار به نشانه خطا در سوت خود دمید که سهم برزیل ۴ خطا و سهم شاگردان ناظم‌الشریعه ۸ خطا بود. داور مسابقه به هر یک از تیم‌ها ۲ بار کارت زرد نشان داد. حسین طیبی و فرهاد توکلی بازیکنانی بودند که در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

برزیلی‌ها ۲۲ ضربه کرنر زدند در حالی که شاگردان ناظم‌الشریعه ۱۶ بار از روی نقطه کرنر بازی را آغاز کردند. علیرضا صمیمی دروازه‌بان ایران که عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت ۲۰ بار توپ را مهار کرد و گلر برزیل نیز ۱۴ بار مانع از گلزنی بازیکنان ایران شد.

یکی از نکات تلخ این بازی مصدومیت حسین طیبی بود که در اواسط بازی به خاطر مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد. حالا باید دید وضعیت طیبی برای ادامه مسابقات چگونه است.

در دیگر دیدار این مرحله اسپانیا با نتیجه ۵ بر ۲ قزاقستان را شکست داد تا در مرحله بعدی به مصاف روسیه برود. همچنین تیم پرتغال با نتیجه ۴ بر صفر مقابل کاستاریکا به برتری رسید تا در مرحله بعد به مصاف برنده دیدار آذربایجان و تایلند برود.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی در اولین دقایق بامداد روز یکشنبه از ساعت ۰:۰۰ به مصاف پاراگونه خواهد رفت.

منبع: فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.