کد خبر : 76671
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1395 - 15:48
-

شمسایی:پیروزی مقابل برزیل شمشیر دولبه است/ کشاورز هرچه تجربه داشت گذاشت

شمسایی:پیروزی مقابل برزیل شمشیر دولبه است/ کشاورز هرچه تجربه داشت گذاشت
مربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی با بیان اینکه بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل «کاری کردند کارستان»، گفت: این برد برای ایران مثل یک شمشیر دولبه است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی درباره پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل و صعود ایران به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، گفت: بازیکنان تیم ملی ایران کاری کردند کارستان. آنها با شکست برزیل تمام نگاه ها را به خود جلب کردند.

مربی تیم تاسیسات دریایی ادامه داد: شکست برزیل دور از دسترس نبود چرا که میانگین سنی این تیم بالا بود و هرچه از زمان بازی می‌گذشت، آنها بیشتر تحت تاثیر بازی ایران قرار می‌گرفتند.

وی افزود: اواخر بازی عنان کار دست بازیکنان ایران بود. به نظرم اگر آن اشتباه فردی نبود و گل چهارم را هم نمی‌خوردیم، می‌توانستیم قبل از ضربات پنالتی پیروز شویم. تعویض‌های کادر فنی بسیار خوب بود. در واقع ما یک کلاس عالی فوتسال را به نمایش گذاشتیم. همه چیز در این بازی به موقع بود؛ از تعویضها گرفته تا پنج نفره کردن بازی.

شمسایی با اشاره به گل محمد کشاورز خاطرنشان کرد: وقتی تیمی در وقتهای اضافه گل می‌خورد، خدا می‌داند که چه فشاری را تحمل می‌کند. ایران هم همین شرایط را داشت ولی محمد کشاورز در ضربه آخر خود هرچه تجربه در فوتسال داشت را گذاشت و آن توپ را به صورت «چیپ» وارد دروازه برزیل کرد.

مربی تیم تاسیسات در خصوص بازی با پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی هم گفت: شکست دادن تیم برزیل یک شمشیر دو لبه برای ایران است. از یک سو بازیکنان باید حواسشان باشد که دچار غرور کاذب نشوند. اگر بازیکنان مغرور شوند، این خودش را در بازی بعد نشان خواهد داد. از سوی دیگر این برد باعث شده تا بازیکنان از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی باشند. ما آماده ایم که هر کاری انجام بدهیم.

شمسایی افزود: البته پاراگوئه از برزیل ضعیفتر است ولی بازیکنان ایران باید قدرتمند و محکم ظاهر شوند. ما باید بدون ترس به میدان برویم و با ارائه یک بازی عالی، راهی نیمه نهایی شویم.

وی در پایان گفت: اگر ایران همان تاکتیک بازی با برزیل یعنی کم بودن فاصله خطوط عقب و جلو زمین را مقابل پاراگوئه اجرا کند، قطعا می توانیم به جمع چهارتیم برتر صعود کنیم.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

محسن صادقي شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۱۰

افرین به اقای شمسایی که به نظر من نصف افتخار فوتسال ایران بخاطر اوست