کد خبر : 76841
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 15:52
-

بازیکنی که در ایتالیا و اسپانیا لژیونر بود/ نامی آشنا برای وحید شمسایی

بازیکنی که در ایتالیا و اسپانیا لژیونر بود/ نامی آشنا برای وحید شمسایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در دقایق ابتدایی روز یکشنبه ۴ مهرماه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت. هدایت تیم پاراگوئه برعهده کارلوس رائول چیلاورت ۴۰ ساله است. چیلاورت در زمان بازی کردنش ۸ باشگاه را تجربه کرد که ۶ باشگاه ایتالیایی و دو باشگاه اسپانیایی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در دقایق ابتدایی روز یکشنبه ۴ مهرماه در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت. هدایت تیم پاراگوئه برعهده کارلوس رائول چیلاورت ۴۰ ساله است.

چیلاورت در زمان بازی کردنش ۸ باشگاه را تجربه کرد که ۶ باشگاه ایتالیایی و دو باشگاه اسپانیایی در کارنامه فعالیت او قرار دارد، البته در این بین او ۲ بار  حضور در باشگاه لوپارنز را تجربه کرد.

وی در لیگ ایتالیا ۲ بار قهرمانی را تجربه کرد و ۳ بار هم قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را به دست آورد. چیلاورت همچنین در مسابقات کوپا ایتالیا هم ۳ بار عنوان قهرمانی را از آن خود کرده بود.

او در باشگاه‌های تراتو، لوپارنز، لاس‌آرا، سنتیاگو، ناپولی، آرزیگنانو و مارسا حضور داشت. وی که در سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۴ در تیم لوپارنز فعالیت می‌کرد، چندین بار رودرروی وحید شمسایی که در آن زمان در تیم لاتزیو بازی می‌کرد، قرار گرفت.

کاپیتان سابق تیم ملی پاراگوئه شماره ۵ را بر تن می‌کرد و حالا هدایت تیم ملی کشورش را برعهده گرفته که قصد دارد برای اولین بار حضور در جمع ۴ تیم برتر جام جهانی را تجربه کند.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.