کد خبر : 76739
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 11:31
-

تقدیر وزارت ورزش از حرکت فرهنگی ملی پوشان فوتسال در جام جهانی

تقدیر وزارت ورزش از حرکت فرهنگی ملی پوشان فوتسال در جام جهانی
معاون امورفرهنگی و تربیتی وزارت ورزش گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری از حرکت فرهنگی تیم ملی فوتسال در جام جهانی تقدیر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عبدالحمید احمدی در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال ایران مقابل برزیل در جام جهانی گفت: پیروزی ایران مقابل برزیل موفقیت و پیروزی بزرگی برای فوتبال ایران در عرصه بین المللی بود. پیروزی مقابل قهرمان ۵ دوره   جام جهانی بسیار ارزشمند و بیانگر قابلیت ها و ظرفیت ها و استعداد ایرانی بود که این موفقیت را باید به همه مردم ایران تبریک گفت.

احمدی تصریح کرد: این پیروزی در سایه عزم و اراده جمعی شکل گرفت و بدون هراس از نام حریف یک پیروزی ارزشمند را رقم زدیم. باید به سرمربی تیم ملی فوتسال آقای ناظم الشریعه هم تبریک گفت که در بالاترین مسابقات جهانی توانست کار بزرگی را انجام بدهد.
معاون امورفرهنگی و تربیتی وزارت ورزش با اشاره به رفتار فرهنگی ملی پوشان فوتسال پس از پیروزی مقابل برزیل اظهار داشت: در کنار پیروزی ارزشمند و فنی مقابل برزیل ما یک حضور فرهنگی خوب هم در جام جهانی فوتسال داشتیم و از کاپیتان تیم ملی برزیل به شکلی شایسته تقدیر کردیم. این رفتار فرهنگی از دید علاقمندان به ورزش در جهان دور نماند و این حرکت فرهنگی هم قابل تقدیر است.
دکتر احمدی درمورد اینکه رفتار ملی پوشان فوتسال در اکثر رسانه های معتبر جهانی بازتاب مثبتی پیدا کرد گفت: وزارت ورزش و جوانان برنامه ریزی دارد که در پایان امسال از حرکت ها و رفتارهای فرهنگی و ارزشمند مربیان و ورزشکاران در عرصه های بین المللی تقدیر نماید. این اقدام وزارت ورزش در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری است که بیان فرمودند باید به رفتارهای ارزشمند فرهنگی مربیان و ورزشکاران در میادین بین المللی توجه بیشتر کرد و آنها را مورد تقدیر قرار داد. بنابراین وزارت ورزش هم در زمان مناسب از این حرکت ارزشمند تیم ملی فوتسال تقدیر و تجلیل به عمل می آورد.

منبع:فارس

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.