کد خبر : 76847
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 16:29
-

روایت شمسایی از رقیب دیروز و سرمربی حریف امشب ایران

روایت شمسایی از رقیب دیروز و سرمربی حریف امشب ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: هنگامی که چیلاورت در تیم لوپارنز بازی می‌کرد من در لاتزیو بودم و او بازیکن بسیار خشنی بود. وحید شمسایی در خصوص بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه و قرار گرفتن او در زمان حضورش در لیگ ایتالیا مقابل سرمربی تیم ملی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: هنگامی که چیلاورت در تیم لوپارنز بازی می‌کرد من در لاتزیو بودم و او بازیکن بسیار خشنی بود.
وحید شمسایی در خصوص بازی تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه و قرار گرفتن او در زمان حضورش در لیگ ایتالیا مقابل سرمربی تیم ملی فوتسال پاراگوئه اظهار داشت: او بازیکنی بسیار بداخلاق و خشن بود. زمانی که در لاتزیو بودم او در تیم لوپارنز بازی می‌کرد که در آن زمان قهرمان لیگ ایتالیا شد.

وی ادامه داد: ۴-۵ بار رو در روی او قرار گرفتم و در هر بار او بازی‌های خشنی از خود به نمایش می‌گذاشت. یادم هست در یک بازی او یک بار با آرنج به صورتم زد که کارت زرد گرفت و بار دیگر هم من به صورت او زدم که کارت زرد گرفتم. در مجموع او بازیکن خشنی بود که قطعا هم اکنون تیمش هم بازی فیزیکی را به نمایش خواهد گذاشت و ما باید در دیدار مقابل ایران شاهد بازی پربرخوردی باشیم.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: پاراگوئه تلاش می‌کند برای اولین بار به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی صعود کند. آنها بازیکنان جوانی دارند که میانگین سنی‌شان ۲ سال از بازیکنان ایرانی کمتر است. دوندگی بسیار زیادی دارند که البته در ضربات آخر کمی با مشکل روبرو هستند.

شمسایی در مورد احتمال پیروزی ایران مقابل پاراگوئه گفت: قبل از بازی مقابل برزیل اگر از ۱۰۰ نفر در مورد نتیجه این دیدار سؤال می‌پرسیدید ۹۸ نفر به پیروزی برزیل رای می‌دادند. اما بازیکنان ایران با اراده خود نشان دادند که می‌توان هر کاری را انجام داد. بازیکنان باید بدانند که ۲ بیست دقیقه سخت و دشوار را در پی دارند که باید بجنگند البته از آنجایی که اکثر بازی‌های مرحله حذفی به وقت اضافی کشیده شده بازیکنان باید خود را برای این وقت‌ها هم آماده کنند.

وی تاکید کرد: ما در سال ۲۰۰۸ به علت یک گل زده کمتر نتوانستیم در جمع ۴ تیم برتر حاضر شویم. آرزو می‌کنم پس از جام جهانی ۹۲ بتوانیم به این مهم دست یابیم. به هر حال زیبایی فوتبال این است که اتفاقات آن قابل پیش‌بینی نیست. ۳ تیمی که در دوره قبلی مسابقات مقام اول، سوم و چهارم را کسب کرده بودند در این دوره از مسابقات حذف شدند. تیم‌های برزیل، ایتالیا، و کلمبیا با حذف در مرحله یک هشتم نهایی نتوانستند به مراحل بالاتر صعود کنند.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.