کد خبر : 76717
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 10:49
-

رونمایی از بدنسازی عالی تیم‌ملی در بازی با برزیل

رونمایی از بدنسازی عالی تیم‌ملی در بازی با برزیل
بدنسازی قوی تیم‌ملی فوتسال ایران در جریان 50دقیقه بازی پرفشار با برزیل خود را نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یکی از تغییرات ناظم‌الشریعه در تیم‌ملی فوتسال اضافه کردن جلیل دوران به عنوان مربی بدنسازی بود که از مربیان باسابقه فوتبال ایران بود و همه منتظر خروجی تمرینات متنوع و طاقت فرسای او بودند.

تیم‌ملی کشورمان در مسابقات آسیایی ازبکستان در هر بازی خود بسیار دونده و پرنفس ظاهر شد اما به خاطر بالاتر بودن سطح فوتسال ایران از قاره کهن به این توانایی فیزیکی تیم‌ تحت اختیار جلیل دوران کمتر پرداخته شد. اما بازی‌های سنگین تیم‌ملی در جام‌جهانی و خصوصا بازی با برزیل که گل سرسبد آن بود این قدرت تیم‌ملی را کاملا عیان کرد.

تیم‌ملی ایران برابر برزیل در چهل دقیقه بازی پا به پای برزیلی‌ها دوید و حتی آنها را دنبال خود دواند تا در آخرین دقایق کار را به تساوی کشانده و در دو ۵دقیقه وقت‌های تلف شده نیز پا پس نگذاشت؛ در شرایطی که ستاره‌ای چون فالکائو هم از شدت خستگی به بهانه‌ای چون شادی گل روی زمین دراز کشید.

تیم‌ملی جدای از هرگونه قابلیتی به لحاظ بدنی نیز با جلیل دوران در جام‌جهانی تاکنون درخشیده تا مهر تاییدی بر توانمندی‌های او و درستی تمرینات طاقت‌فرسایش باشد که داد بازیکنان ایران را درآورده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

A-D شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

فقط جلیل خان دوران را عشق است واقعا بهترین مربی ایران است به وجودت افتخار می کنم قهرمان که اینجوری ایران را به افتخار بزرگ رساندی و قهرمان جهان را زمین گیر کردی

ارش شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲

واقعا که اوازه جلیل اقا دوران همیشه بر زبان ها بوده ولی با شکست برزیل بیشتر شده به خدا بهترینی تو ایران
فقط جلیل اقا دوران که دنیا رو متحیر توانش کرد

محمد شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴

جلیل آقا خیلی با دانش هست