کد خبر : 76751
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 13:02
-

نبرد با پاراگوئه برای رسیدن به هدف اصلی

نبرد با پاراگوئه برای رسیدن به هدف اصلی
روزهای منتهی به جام جهانی خواسته فوتسالی ها از تیم ملی رسیدن به جمع 4 تیم بود.اتفاقی که پس از نمایش نه چندان خوب در دور گروهی کمی دور از تصور بود اما باشکست برزیل حالا ما حتی به قهرمانی جهان هم فکر می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزهای منتهی به جام جهانی خواسته فوتسالی ها از تیم ملی رسیدن به جمع ۴ تیم بود.اتفاقی که پس از نمایش نه چندان خوب در دور گروهی کمی دور از تصور بود اما باشکست برزیل حالا ما حتی به قهرمانی جهان هم فکر می کنیم.تیم کشورمان از ساعت ۲۴ امشب در دیداری بسیار حساس به مصاف پاراگوئه خواهد رفت.تیمی که مثل ایران خلق شگفتی کرد و در مرحله یک هشتم نهایی کلمبیای میزبان را در ضربات پنالتی شکست داد.تیم های ایران و پاراگوئه تا کنون ۶ بار با هم روبرو شدند که در این ۶ بازی ۵ بار ایران به برتری رسیده و در یک بازی هم دو تیم تن به تساوی داده اند تا مشخص شود که روی کاغذ ایران شانس بالایی برای رسیدن به نیمه نهایی دارد.پاراگوئه تیم سیزدهم رنکینگ جهانی است و امیدواریم ایران در این بازی مثل بازی با برزیل نمایش خوبی ارائه دهد.همچنین وضعیت حسین طیبی که در جریان بازی با برزیل مصدوم شد و به بیمارستان رفت بهتر شده و احتمال اینکه به این بازی برسد زیاد است.ناظم الشریعه درباره دیدار بعدی ایران مقابل پاراگوئه در مرحله یک چهارم نهایی گفت: من به این تیم ایمان دارم و مطمئن باشید در بازی بعدی هم مثل بازی امروز از جان و دل بازی خواهیم کرد. مقابل برزیل همه تلاش کردند. من می‌خواهم از همه رسانه‌ها و دستیارانم در کادرفنی تشکر کنم. ما تازه اول راه هستیم و کارمان خیلی سخت است.قبول دارم پاراگوئه تیم سرسخت اما ما باید تمام تمرکزمان را برای این بازی بگذاریم. بازیکنان به خاطر بازی با برزیل انرژی زیادی از دست دادند اما نگران نیستیم چرا که ما در بازی هایمان از همه بازیکنان استفاده می کنیم و در تیم ملی تنها چهار نفر بازی نمی کنند بلکه همیشه از ۸-۹ نفر استفاده می کنیم. ضمن اینکه پاراگوئه می خواهد جلوی ما دفاع کند و باید حواسمان جمع باشد. الآن در کلمبیا شب است و ما فقط تا صبح از برد برزیل خوشحالیم. از فردا به فکر بازی بعدی خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

فولادماهان شنبه , ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶

عجب!. پس اون باخت ۵ به ۳ تو سال ۲۰۱۰ تو گرند پریکس که چهارم شدیم و داورش هم زن بود از آمارتون حذف شده؟ اگه نیاز به همکار خبرنگار دارید اطلاعات من در خدمت شماست