کد خبر : 76785
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 15:18
-

چیلاورت:در مرحله گروهی انتظار بیشتری از ایران داشتم/ ایران یکی از تیم هایی است که آنرا دوست دارم/پاراگوئه در گرندپریکس جوان بود

چیلاورت:در مرحله گروهی انتظار بیشتری از ایران داشتم/ ایران یکی از تیم هایی است که آنرا دوست دارم/پاراگوئه در گرندپریکس جوان بود
کارلوس رائول چیلاورت در گفت‌وگو با سایت فیفا در خصوص دیدار مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی،‌اظهار داشت: من ایران را دست‌ِکم نمی‌گیرم، ایران توانست تیم ملی فوتسال برزیل را شکست بدهد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، کارلوس رائول چیلاورت در گفت‌وگو با سایت فیفا در خصوص دیدار مقابل ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی،‌اظهار داشت: من ایران را دست‌ِکم نمی‌گیرم، ایران توانست تیم ملی فوتسال برزیل را شکست بدهد.

وی با اشاره به عملکرد ایران در مرحله گروهی اظهار داشت: می‌دانستیم که ایران تیم خوبی است و یکی از تیم‌هایی است که عمدتاً من آن را دوست دارم، نتایجی که ایران در مرحله گروهی کسب کرد، مرا سورپرایز کرد؛ چراکه انتظار بیش‌تر از این داشتم، اما هیچ‌گاه نتیجه‌ای که تیم ملی ایران مقابل تیم برزیل کسب کرد، مرا خیلی سورپرایز نکرد.

سرمربی تیم ملی فوتسال پاراگوئه خاطرنشان کرد: ایران تیم سازماندهی‌شده‌ای دارد که با توپ خوب کار می‌کند، اما آنها یک مشکل دارند و آن مشکل‌شان همانند ماست که در ضربات پایانی نمی‌توانند خوب کار کنند. من بازی ایران مقابل اسپانیا را دیدم که موقعیت‌های زیادی را از دست داد.

چیلاورت در مورد شکست پاراگوئه در مسابقات گرند پریکس خاطرنشان کرد: آن مسابقات شرایطش فرق می‌کرد، ما در آن رقابت‌ها تیم متفاوتی را روانه مسابقات کردیم و تیم جوانی بود که بازی در مرحله یک‌چهارم جام جهانی نسبت به آن دیدار متفاوت است و در هر صورت بازی دیگری خواهیم داشت.

وی در مورد روحیه بازیکنانش تأکید کرد: ما یک سری کارهایی انجام دادیم تا روحیه بازیکنان تغییر کند و بتوانیم از شانس‌هایی که به دست می‌آوریم، استفاده کنیم و خیلی راحت موقعیت‌هایمان را از دست ندهیم. در واقع ما نباید اجازه بدهیم حریفانمان خیلی راحت در ضدحملات به گل برسند. به هر حال ما تلاش می‌کنیم بهترین نمایش خود را نشان بدهیم. ما باید به حدی از روحیه برسیم که فراتر از فوتسال بازی کردن را نشان بدهیم.

منبع:فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.