کد خبر : 76880
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 21:00
-

کت و شلوار چیلاورت امشب آتش می گیرد؟

کت و شلوار چیلاورت امشب آتش می گیرد؟
چیلاورت خرافاتی و شاگردان او با توسل به سنگهای آسمانی و انرژی البسه حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی هستند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی ایران در حالی به مصاف پاراگوئه خواهد رفت که باید در این دیدار با صور فلکی و سحر و جادوی سرمربی این تیم نیز مبارزه کند. سرمربی خرافاتی تیم ملی پاراگوئه که واکنش ها و اظهار نظرهای او در جریان رقابتهای جام جهانی جنجال های زیادی را در پی داشته درباره دیدار با تیم ملی ایران می گوید: سرمربی تیم ملی پاراگوئه درباره تیم ملی ایران می گوید: ما به خوبی می دانیم که ایران تیم خیلی خوبی است و یکی از تیم هایی است که من علاقه خاصی به آن دارم.
اظهار نظرهای جالب توجه او اما با پیش بینی صعود ایران در دیدار با برزیل شکل جالبی به خود می گیرد. چیلاورت بعد از رویارویی با ایران گفت: خیلی جدی می گویم که احتمال حذف تیم ملی برزیل توسط ایران را رد نمی کردم.
تهدید بازیکنان تیم ملی پاراگوئه برای هل دادن اتوبوس این تیم از کلمبیا تا پاراگوئه اظهار نظر عجیبی بود که بعد از واکنش خبرنگاران با این جمله ی عجیب چیلاورت همراه شد: من از رنج کشیدن بازیکنان و کادرفنی لذت می برم.
خرافاتی بودن جنبه ی دیگر از شخصیت سرمربی تیم ملی پاراگوئه است. چیلاورت دروازه بان تیم فوتسال این کشور را بر اساس هارمونی و نظم سنگهای کوهستانی انتخاب می کند و اینگونه است که آلبیروخا با اتکا به انرژی این سنگها جانشین کارلوس اسپینولا شده است. این خراقاتی بودن در لباس پوشیدن چیلاورت نیز تاثیر دارد. سرمربی تیم ملی پاراگوئه بعد از باخت ۴ بر ۲ برابر ایتالیا در دور گروهی کت و شلوارخود را بعد از سوزاندن در گودالی خاک کرد و بعد از آنکه بابت این موضوع از سوی خبرنگاران مورد بازخواست قرار گرفت به بیان این جمله بسنده کرد: کت و شلوار برای خودم بود.
چیلاورت اما هیچگاه حاضر نیست عقاید خود را پنهان کند. او ضمن اعتراف به اینکه فردی خرافاتی است، می گوید: من خرافاتی هستم و تغییراتی که بر این اساس انجام می دهم، به نتیجه رسیده است. هر چند خرافاتی بودن احساس عجیبی است اما من همچنان فردی خوش شانس هستم و البته کت و شلوار من بد شانس بود که بعد از باخت سوخت!

امیدواریم ایران نیز با کسب پیروزی برابر پاراگوئه و صعود به مرحله نیمه نهایی باعث سوزانده شدن یکی دیگر از کت و شلوارهای سرمربی این تیم شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.