کد خبر : 77233
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 18:55
-

توضیح فدراسیون درباره پاداش سه هزار دلاری تیم ملی فوتسال/ یک پاداش هم در ایران پرداخت می‌شود

توضیح فدراسیون درباره پاداش سه هزار دلاری تیم ملی فوتسال/ یک پاداش هم در ایران پرداخت می‌شود
تیم ملی فوتسال ایران در صورت قهرمانی در جام جهانی، علاوه بر جایزه ۳ هزار دلاری، پاداشی قابل توجه خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امروز فدراسیون فوتبال خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه اگر تیم ملی فوتسال ایران به قهرمانی جام جهانی برسد، به هر بازیکن ۳ هزار دلار پاداش پرداخت خواهد شد. این رقم برای کاری شگفت انگیز در حد رسیدن به قهرمانی جام جهانی، ناچیز محسوب می شود اما روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیح داد که ملی پوشان در صورت قهرمانی در جام جهانی، پاداشی دیگر هم دریافت خواهند کرد.
امیرحسین حسینی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مورد این موضوع گفت: بحث پاداش ۳ هزار دلاری که در سایت فدراسیون به آن اشاره شده، مصوبه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال است و این رقم پس از کسب عنوان قهرمانی به اعضای تیم ملی فوتسال پرداخت خواهد شد. اما این تنها پاداش ملی پوشان در صورت قهرمانی در جام جهانی نیست.
حسینی ادامه داد: پس از بازگشت تیم ملی به ایران، هیات رئیسه درباره پرداخت پاداش ریالی اعضای تیم ملی فوتسال هم تصمیم خواهد گرفت. با توجه به مقامی که تیم ملی کسب خواهد کرد، پاداش ریالی قابل قبولی هم در ایران به اعضای تیم ملی فوتسال پرداخت خواهد شد و پاداش قهرمانی در جام جهانی، فقط آن ۳ هزار دلار نخواهد بود بلکه ملی پوشان پاداش دیگری هم دریافت خواهند کرد که قابل قبول است.

منبع:خبرآنلاین

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

لیاقتشون همون فوتبال کج و کوله که هیچ افتخاری کسب نمیکنن که بماند تازه باعث آبروریزی هم میشن بعدشم که ی تیم کج و کوله تر از خودشون ببرن پول چندبرابر میدن بهشون واقعا باید متاسف بود برای فدراسیون برای اینهمه تبعیض همون بهتر که فوتسال مثل فوتبال اسمش تو رده جهانی گم و گور بشه آون ته جدول هم نشه پیدا کرد نه اینکه با غیرت جزو ۴ تیم برتر جهان بشن

سینا دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵

هههههه اره پاداش پنجاه هزار ریال منظورشه که به تاریخسازان حذف کننده برزیل میدن از اون حرفایی بود باباها به بچشون میزنن که فقط بچرو اروم کننا از اونا بود برید بابا مسئولانه بی لیاقت هر کشوری ارزو داشتن همچین قهرمانهایی داره اما شما چی فقط فکر خودتون هستید