کد خبر : 77192
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 14:52
-

شمسایی:به فینال برویم حریف سرسختی برای قهرمانی نداریم/از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به حریفان داریم

شمسایی:به فینال برویم حریف سرسختی برای قهرمانی نداریم/از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به حریفان داریم
امیر شمسایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل پاراگوئه اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که بازی با پاراگوئه آسان‌تر از بازی با برزیل است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،امیر شمسایی در خصوص پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل پاراگوئه اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که بازی با پاراگوئه آسان‌تر از بازی با برزیل است. ولی مسئله‌ای که باعث شد این دیدار سخت تر شود استرس حذف شدن بود و این بازی را تبدیل به بازی مرگ و زندگی کرده بود.

وی ادامه داد: بچه‌های ما در نیمه اول بازی ضعیفی از خودشان به نمایش گذاشتند و اصلاً در حد انتظار ظاهر نشدند. به نوعی میشود گفت در نیمه اول بی برنامه بودیم و دو گل هم از حریف دریافت کردیم اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و توانستیم فضا را بر روی حریف ببندیم به شکلی که بازیکنان پاراگوئه با ۳ پاس توپ را به بازیکنان ما می‌دادند. ما در نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه حریف داشتیم و آنها با چنگ و دندان دفاع می‌کردند. تنها نقطه تاریک بازی ما در نیمه دوم، گل سومی بود که دریافت کردیم و می‌شد جلوی آن را گرفت.

کارشناس فوتسال در ادامه درباره اینکه چرا در بازی‌های قبل مثل بازی با پاراگوئه روی ضربات ایستگاهی و شوت برنامه نداشتیم عنوان کرد: ضربات ایستگاهی و شوت مقابل تیم‌هایی جواب می‌دهد که چرک بازی می‌کنند و تیم‌هایی مثل اسپانیا و برزیل به ما اجازه چنین کاری نمی‌دهند.

شمسایی با انتقاد از برنامه‌ریزی ضعیف برای تیم ملی فوتسال پیش از شروع مسابقات تصریح کرد: ما پیش از شروع جام جهانی نه اردوی مناسبی داشتیم نه بازی تدارکاتی مناسب. برای همین بچه‌ها در طول بازی‌ها به مرور به هماهنگی رسیدند. شرایطی که در دیدار با برزیل و پاراگوئه ایجاد شد و نمایش تیم ما در وقت‌های اضافه نشان داد از نظر بدنی شرایط بهتری نسبت به حریفان داریم.

وی درمورد دیدار مقابل روسیه اظهار داشت: هم ما از روسیه شناخت داریم و هم روسیه از ما و برای همین تیمی پیروز میدان خواهد شد که تفکرات سرمربی‌اش نسبت به حریف بهتر در بازی پیاده شود.

کارشناس فوتسال در پایان گفت: با حذف شدن اسپانیا، راهمان برای رسیدن به فینال هموارتر شده است و فقط یک یاحسین (ع) می‌خواهیم تا در این دیدار پیروز شویم و اگر به فینال برسیم با توجه به حذف شدن اسپانیا، برزیل و روسیه، سایر تیم‌ها هم سطح ما هستند و حریف سرسختی برای قهرمانی نخواهیم داشت.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.