کد خبر : 77200
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 14:59
-

عالیقدر:کیفیت بازیکنان ایرانی در حدی است که با برزیل مقایسه شوند

عالیقدر:کیفیت بازیکنان ایرانی در حدی است که با برزیل مقایسه شوند
بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: پیروزی برابر پاراگوئه به خاطر این بود که برای تمامی ثانیه های این دیدار برنامه داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهران عالیقدر پس از پیروزی برابر پاراگوئه گفت: تمام افکار و برنامه های تمرین‌مان را در زمین بازی پیاده کردیم. برای تک تک ثانیه های بازی برنامه داشتیم و آن را اجرا کرده و در نهایت پیروز میدان شدیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا ایران کیفیت و قدرت لازم را برای حضور در مرحله نیمه نهایی دارد؟ اظهار کرد: با این هدف به جام جهانی آمده‌ایم و امیدواریم با دست پر بازگردیم. بر همین اساس به برنامه‌ها و نکاتی که سرمربی تیم ملی مطرح می‌کند، گوش کرده و آن را اجرا می‌کنیم تا بتوانیم موفق شویم. تیم ما از کیفیت بالایی برخوردار است.
بازیکن تیم ملی فوتسال در پاسخ به این سوال که تیم شما از نظر تکنیک فردی و مالکیت توپ شبیه برزیل بازی می‌کند و این امر به علاقه شما به تیم برزیل باز می‌گردد یا این که بازی‌های این تیم را دنبال می‌کنید، خاطرنشان کرد: فوتسال ایران از کیفیت بالایی برخوردار است و مدت‌هاست که مانند تیم های امریکای جنوبی بازی می کند. کیفیت بازیکنان ایرانی در حدی است که با برزیل مقایسه شوند. ما در این جام جهانی نشان دادیم که بازیکنان ایران از کیفیت تکنیک و تاکتیک بالایی برخوردار هستند.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که اگر ایران این جام جهانی را ببرد بزرگترین اتفاق ورزشی ایران محسوب می شود، در پایان گفت: اتفاقات بسیار مهم و ارزنده ای در کشورمان رخ داده اما در سطح جهانی برای فوتسال جزو معدود افتخاراتی است که به دست می آید. ما در کلمبیا کار داریم و برای موفقیت باید تلاش کنیم.

منبع:سایت فدراسیون فوتبال

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴

سلطان فوتسال ایران عالیقدر

ناشناس یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

دم همه بچه های تیم ملی گرم ایول اقای عالیقدر واقعا که عالی بازی میکنی انشاالله همیشه موفق باشی من بازی های زیبای شما رو تو سالن های ایران دیدم

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

مرد اخلاق فوتسال ایران خیلی خوبی تو امیدوارم با قهرمانی بر گردین