کد خبر : 77103
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 11:23
-

مارکا: ایران به قهرمانی فکر می‌کند/ گاردین: مردان پارس در ۲۲ ثانیه آخر اوج گرفتند

مارکا: ایران به قهرمانی فکر می‌کند/ گاردین: مردان پارس در ۲۲ ثانیه آخر اوج گرفتند
موفقیت فوتسال ایران در سطح جهانی بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اروپایی داشته و بسیاری از کارشناسان بر این باورند که ایران حق دارد مدعی قهرمانی باشد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،روزنامه مارکا در گزارشی از پیروزی ایران برابر پاراگوئه نوشت: اولین راه یافته به نیمه نهایی، مشخص شد، ایران حق دارد ادعای قهرمانی داشته باشد.

روزنامه گاردین در بخش ورزشی خود ضمن انتشار گزارش کاملی از رقابت‌های جهانی فوتسال از کار بزرگ فوتسال ایران نوشته و پس از پرداختن به حذف برزیل توسط ایران به پیروزی مردان پارس برابر پاراگوئه اشاره کرده و نوشته است: مردان پارس در ۲۲ ثانیه آخر اوج گرفتند.

روزنامه وانگواردیا نیز پیروزی ایران برابر برزیل و پاراگوئه را زیر ذره بین گرفته و از فوتسال ایران به عنوان پدیده جام جهانی یاد کرده و نوشته است: ایران می‌خواهد به روزهای طلایی فوتسال خود باز گردد و این بار مصمم است.

روزنامه اکودیاریو نیز به قدرت فوتسال ایران اشاره کرده و آورده است: فوتسال ایران با برنامه جلو آمده و مشخص است که به علم روز فوتسال مجهز شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پرشین گلف یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴

درود یزدان بر شما شیر مردان سرزمین اهورایی پارس

خسته نباشید دلاوران ایرانزمین

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰

آفرین بچه ها گل کاشتین

نام ... یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰

بد نیست خبر های هفته گذشته و مربوط به قبل بازی برزیل رو بخونین همشون منفی ، این چه بازیی این چه حرفیه این چه بازیکنیه ، ولی الان همه می گن دمتون گرم ، بابا انقد حزب باد نباشید همیشه باید از تیم باید دفاع کرد

شاهد سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸

خیلی مردین…..درود به غیرت تون…دمتونم گرم