کد خبر : 77065
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مهر 1395 - 10:38
-

مایلی‌کهن:حق فوتسال رسیدن به فینال جام جهانی است/با کمترین امکانات و توجه به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه پیدا کردیم

مایلی‌کهن:حق فوتسال رسیدن به فینال جام جهانی است/با کمترین امکانات و توجه به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه پیدا کردیم
محمد مایلی کهن سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال از افتخار آفرینی تیم کنونی می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمد مایلی‌کهن در مورد صعود تیم ملی فوتسال ایران به جمع ۴ تیم برتر جهان در جام جهانی گفت: واقعاً به آنها دست مریزاد می‌گویم من با وجود آنکه شب‌ها نمی‌توانم تا دیر وقت بیدار بمانم و خیلی هم خسته بودم اما بازی ایران و پاراگوئه را تماشا کردم. تیم ملی فوتسال ایران زیبا و مردانه و با متانت بازی کرد. دست گل ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درد نکند، به صانعی عزیز هم تبریک می‌گویم. تیم ملی فوتسال ایران با کمترین امکانات و توجه به جام جهانی اعزام شد و توانست افتخارآفرینی کند و به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه پیدا کند. از این افتخارآفرینی خیلی خوشحال شدم. این گروه چقدر نجیب هستند. واقعاً ملی‌پوشان فوتسال نجیب هستند آنها شایسته هر گونه تقدیر و پاداش هستند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران که قبلاً توانسته بود فوتسال ایران را به جمع ۴ تیم برتر دنیا برساند در مورد اینکه از شکسته شدن رکوردش ناراحت نمی‌شود، گفت: رکورد من فدای یک تار موی ملت ایران، آنچه برای من مهم است ایران عزیز است من به افتخارآفرینی فوتسالیست‌ها بالیدم، هر چند گزارشگر مسابقه حرف‌های جالبی زد. این آقای گزارشگر تلویزیونی مدام می‌گفت تیم ملی فوتسال ایران برای اولین بار است که به جمع ۴ تیم صعود کرده است و اگر ما در گذشته به جمع ۴ تیم رفته بودیم مقررات فوتسال با امروز خیلی فرق می‌کرده، باید خدمت این آقای گزارشگر چند نکته را بگویم اول اینکه من در دومین دوره جام جهانی فوتسال تیم ملی ایران را به جمع ۴ تیم بردم نه اولین دوره؛ دوم اینکه آقای گزارشگر اکنون فوتسال را ۱۰ نفر بازی می‌کنند؟! خب مقررات در فوتبال هم تغییراتی داشته است، فوتسال هم همین شرایط را دارد.

وی در مورد اینکه با توقعات و انتظارات مربی مثل کارلوس کی‌روش افتخارآفرینی فوتسالیست‌های ما در ذهن نمی‌گنجد، گفت: بله، دقیقاً همین طور است ببینید اردوهای تیم ملی فوتسال ما چگونه بوده است، تیم ملی ما مظلومانه به مسابقات رفت، دستشان هم درد نکند که نام ایران را سربلند کردند. من به آنها درود می‌فرستم واقعاً زیبا بازی کردیم.

مایلی‌کهن در مورد اینکه تیم ملی فوتسال ایران می‌تواند روسیه را شکست بدهد و به فینال برود، گفت: همه بازی‌ها در جام جهانی سخت است پاراگوئه هم یک تیم قدرتمند بود. در زمان سرمربی‌گری من در فوتسال ما پاراگوئه را ۱۰ بر ۶ بردیم. پاراگوئه جزو کشورهای آمریکای جنوبی است و فوتبالی نزدیک به آرژانتین و برزیل دارد. در آن دوره که من سرمربی تیم ملی فوتسال بودم روسیه هم فوق‌العاده تیم خوبی بود که نتوانست به جمع ۴ تیم بیاید. در بازی با روسیه کار سختی داریم اما بازیکنان ایران و کادر فنی تیم ملی فوتسال نشان دادند که اگر بخواهیم می‌توانیم چه کارهای بزرگی انجام بدهیم. امیدوارم بتوانیم روسیه را شکست بدهیم و به فینال برسیم که این مسأله هم حقشان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

زیبا یکشنبه , ۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

زمان دوتا ۲۵ دقیقه بوده که زمانهای اوت و بیرون مسابقه و غیرفعال هم حساب میشده
ادمیننننننننننننننننننننننننننننن لطفا بگو تفاوت محسوس چی بوده ؟
فوتسال همین بوده دیگه نهایتا اینکه بازیکناش هنوز حرفه ای فوتسال نبودن اما قوانین همین بوده

خیلی دوست دارم بدونم چه قوانینی عوض شده