کد خبر : 77436
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 20:15
-

ادعایی که فوتسالیست‌ها را عصبانی کرد/ پاسخ جمعی ملی‌پوشان به داستان پاداش‌ها و شرایط خوب تیم‌ملی!

ادعایی که فوتسالیست‌ها را عصبانی کرد/ پاسخ جمعی ملی‌پوشان به داستان پاداش‌ها و شرایط خوب تیم‌ملی!
بازیکنان تیم‌ملی فوتسال پس از مصاحبه روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال با اقدامی دسته‌جمعی به ماجرای پاداش‌ها پاسخ گلایه آمیزی دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در شرایطی که پیش از دستور بلند نظرانه وزیر ورزش و جوانان و اقدام بسیار خوب دکتر گودرزی مبنی بر افزایش پاداش‎ها، روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال موج به وجود آمده از تبعیض میان پاداش‌های فوتبال و فوتسال را کج‌سلیقگی خواند و مدعی شد که در تماس با اردوی تیم‌ملی، این تیم در بهترین شرایط روحی و آمادگی جسمانی قرار دارد، ملی پوشان کشورمان در اقدامی دسته جمعی مطلبی را در صفحات اینستاگرام خود منتشر کردند تا به نوعی پاسخ این ادعا را داده باشند.

اما امیرحسین حسینی روابط عمومی فدراسیون چه گفته بود؟ «طی روز گذشته و امروز و با توجه به اینکه ارقام پیشنهادی کمیته فوتسال با تایید هیات رئیسه فدراسیون اعلام شده است، برخی متاسفانه با کج سلیقگی و بدون در نظر گرفتن شرایط حساس تیم ملی فوتسال در دیدار مهم و حیاتی برابر روسیه، مطالبی را عنوان کرده اند که نیاز است توضیحاتی در این زمینه ارائه شود.»

وی تاکید کرده بود :«اگر با دقت به مصوبات روز گذشته هیات‌رئیسه توجه کنیم، علاوه بر پاداش دلاری که برای بازیکنان در نظر گرفته شده، فدراسیون با توجه به توانمندی‌های خود پاداش ریالی مناسب و قابل قبولی نیز برای این تیم در نظر گرفته است که پس از بازگشت تیم‌ملی به آنها پرداخت خواهد شد. ضمنا طی تماس هایی که با تیم ملی فوتسال درکلمبیا داشته ایم، این تیم خوشبختانه در بهترین شرایط روحی و آمادگی جسمانی قرار دارد و بدون توجه به موارد عنوان شده، همانند گذشته تمام تلاش خود را برای افتخار آفرینی و شادی مردم عزیز ایران به کار خواهد بست.»

روابط‌عمومی فدراسیون به سفر افتخاری اشاره کرده و توضیح داده بود :«امروز نیز فدراسیون باتوجه به مشکلات بانکی موجود وجهی را برای تیم ملی فوتسال به کلمبیا ارسال کرده است. فدراسیون پیش از اعزام تیم تمام تلاش خود را برای آماده سازی هرچه بهتر تیم ملی فوتسال انجام داده و بر این باوریم که می بایست بهترین شرایط را برای این تیم فراهم کنیم. البته فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و افتخار آفرینی های تیم ملی فوتسال در جام جهانی بوده و خواهد بود و درخواست می کنیم که در این شرایط به حمایتهای هر چه بیشتر از تیم ملی فوتسال کشورمان ادامه دهند.»

چک کردن ساعت مصاحبه روابط‌عمومی با ادعای آرامش در اردوی تیم‌ملی در ساعت ۱۶:۴۹ ، مسیر علت و چگونگی واکنش ملی‌پوشان در ساعت ۱۹:۱۰ در صفحات اینستاگرام خود با درج متنی گلایه آمیز و مشترک را به عینه بیان می‌کند.

پایگاه خبری فوتسال ایران، همچنین منتظر بود تا پاسخ روابط‌عمومی فدراسیون فوتبال به مصاحبه پر از گلایه یکی از ملی‌پوشان که اعلام کرده بود تیم‌ملی تنها با دو دست لباس به جام‌جهانی رفته را نیز منعکس کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱

خاک بر سر این فدراسیون بى لیاقت از بالا تا پایین خاک بر سر همشون

مهران دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

فوتسال مقابل روسیه شکست بدی رو متحمل میشه.
بدجوری وارد حاشیه ش کردن.اصلا کی گفته موضوع پاداش رو در زمان حساسترین مسابقات به وسط بیارن و راجعش کلی حرف بزنن و همه رو وادار به واکنش بکنن.ذهن فوتسالیستها رو از تمرکز درآووردن.
فوتسال وارد حاشیه شد و شکست سنگینی خواهیم خورد شک نکنید.

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

بابا این نظر منفی رو پاک کنید

زیبا دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵

بهتر نیست این پول پول کردن ها از ججانب تمامی طرفین به پایان اخرین مسابقه موکول بشه؟ یا قبل مسابقات بگن اگر مقام بیارید فلان قدر پاداش!
واقعا غیر حرفه ای هستیم وسط مسابقات همه ذهنشون رفته طرف کم توجهی و پول و ناراحتی و بیانیه

زیبا دوشنبه , ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹

تیم والیبال بعد یکی دو بار درخشش انقد پول پول کردن و انقد پاداشهای بی حساب کتاب دادند بهشون که بشدت افت کردند متاسفانه ورزشکارای ما بی جنبن بهتره پاداش ها در حد معقول باشه نه بیش از حد چون اگر مثلا نفری ۴۰۰ میلیون باشه طرف کلا میبوسه میذاره کنار
در حالی که خارجی ها همه خوب پول میگیرن هم با کلی افتخار اشباع نمیشن اما ایرانی ها مبتدی و غیر حرفه ای هستند
اگر حرفه ای باشیم این نتایج دوره بعد تکرار میشه و اگر بی جچنبه بازی دربیارن باز هم افت شدید

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۶:۴۵

تو رو خدا دست بردارید و به این بازی دامن نزنید الان فقط باید به مسابقه فکر کنید
این مدیران دلشون بحال مردم و شما نمی سوزه
شما با درخشش در جام جهانی می توانید به بهترین لیگهای خارجی بروید
درگیر کردن ذهن بازیکنان بدترین کاری است که الان میشه کرد