کد خبر : 77258
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 9:44
-

لک:برنده ایران و روسیه قهرمان جام جهانی می شود

لک:برنده ایران و روسیه قهرمان جام جهانی می شود
سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان پیش بینی کرد برنده دیدار ایران با روسیه قهرمان جام جهانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،رضا لک در مورد پیروزی تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل پاراگوئه و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۱۶ اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. قبل از این دیدار هم گفته بودم اگر بازیکنان ما بتوانند زمان را مدیریت کنند، پیروز بازی خواهند بود که خدا را شکر این اتفاق رخ داد. تیم ما دو بار از حریف عقب افتاد اما مدیریت زمان، کنترل توپ در زمین حریف و ایجاد موقعیت باعث شد بازی را ببریم.

وی با اشاره به تقابل ایران و روسیه در مرحله نیمه‌نهایی برای صعود به فینال ادامه داد: باید در این بازی باهوش و به دور از استرس عمل کنیم. با توجه به دیدارهای دوستانه پیاپی در سال‌های اخیر به شناخت کافی از روسیه رسیده‌ایم. روسیه روحیه تیمی مناسبی دارد. این تیم تدارک بسیار خوبی برای این مسابقات دیده بود و از روز اول در بازی‌ها مسلط نشان داد. این تیم در بخش‌های لازم، جوانگرایی کرده و بازیکنان مستعد خود در رده امید را به تیم ملی آورده است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان تصریح کرد: روسیه در مسابقات یورو ۲۰۱۶ مقابل اسپانیا شکست خورد و نایب‌قهرمان شد اما در جام جهانی با نتیجه‌ای خوب اسپانیا را مغلوب کرد. این تیم از نظر فیزیکی شرایط مناسبی دارد و از تمرکز بسیار خوبی هنگام زدن ضربات ایستگاهی برخوردار است. بازی سختی در پیش داریم و به نظرم برنده این دیدار، قهرمان خواهد شد.

لک خاطرنشان کرد: باید بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای دیدار با روسیه آماده کنیم. همچنین ما روی دفاع ضربات ایستگاهی کمی مشکل داریم که باید این نقیصه را رفع کنیم چون روسیه در ضربات ایستگاهی بسیار قدرتمند است. باید مانند دیدار با برزیل، فضاها را در منطقه دفاعی ببندیم. بازیکنان ما خلاق و تکنیکی هستند اما در دفاع آسیب‌پذیر نشان داده‌اند.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به روند آماده‌سازی نه‌چندان مناسب تیم ملی و لغو چند اردو و بازی دوستانه، آیا تصور می‌کرد شاگردان محمد ناظم‌الشریعه به جمع ۴ تیم برتر جام جهانی صعود کنند یا خیر، تأکید کرد: ما شروع خوبی در جام جهانی نداشتیم اما تیم رفته رفته شکل گرفت. ما کمبودی نداشتیم و تنها نیازمند آرامش بودیم. به نظرم دیدارهای مرحله گروهی به منزله بازی‌های تدارکاتی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در پایان گفت: به نظر من هم شناخت از روسیه و هم شانس می‌تواند به ما کمک کند که پیروز دیدار مرحله نیمه‌نهایی باشیم. نکته مثبت تیم، پخته بودن بازیکنان جوان ماست. ما نیروی انسانس خوبی داریم. چند بازیکن از تیم من در این مسابقات حضور دارند. زمانی که با آنها صحبت می‌کردم، شرایط تیم ملی را بسیار ایده‌آل توصیف می‌کردند.

منبع:میزان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.