کد خبر : 77294
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 10:01
-

افریموف: ایران یک تیم بسیار جدی و تسلیم‌ناپذیر است

افریموف: ایران یک تیم بسیار جدی و تسلیم‌ناپذیر است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایگور افریموف، رئیس لیگ فوتسال روسیه که سابقه طولانی بازی در تیم‌های مختلف این کشور را نیز دارد در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه تأکید کرد که بازیکنان روس نباید غرق در شادی پیروزی برابر اسپانیا و  سقوط احتمالی شوند. افریموف به خبرگزاری تاس گفت: من از تیم ملی روسیه،

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ایگور افریموف، رئیس لیگ فوتسال روسیه که سابقه طولانی بازی در تیم‌های مختلف این کشور را نیز دارد در مصاحبه با خبرگزاری دولتی روسیه تأکید کرد که بازیکنان روس نباید غرق در شادی پیروزی برابر اسپانیا و  سقوط احتمالی شوند.

افریموف به خبرگزاری تاس گفت: من از تیم ملی روسیه، بازیکنان و کادر فنی رضایت کامل دارم و از عملکرد آنها در بازی برابر اسپانیا خیلی راضی و خوشحالم. افسوس که این بازی در چنین مرحله از رقابت‌های جام جهانی انجام شد. انتظار می‌رفت روسیه و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی یا فینال با هم بازی کنند.

وی در ادامه هشداری به تیم ملی روسیه داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون احساسات خوبی این تیم را فرا گرفته است، اما بازیکنان و مربیان نباید از فرط شادی سقوط کنند. ما نمی‌توانیم الان درباره فتح جام قهرمانی صحبت کنیم، زیرا بازی بعدی‌مان برابر ایران بسیار مهم است.

افریموف در خاتمه اظهار داشت: ایران یک تیم بسیار جدی و تسلیم‌ناپذیر است. امیدوارم تیم ملی فوتسال روسیه بتواند با موفقیت در این بازی به فینال جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا راه یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.