کد خبر : 77529
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 10:22
-

حسن زاده:بسیاری از تیم ها آرزو داشتند اکنون جای ایران بودند/مردم ایران فوتسال را با قلبشان دوست دارند/یکدلی و خواستن رمز موفقیت تیم ملی است/تمام تمرکزمان شکست روسیه است

حسن زاده:بسیاری از تیم ها آرزو داشتند اکنون جای ایران بودند/مردم ایران فوتسال را با قلبشان دوست دارند/یکدلی و خواستن رمز موفقیت تیم ملی است/تمام تمرکزمان شکست روسیه است
عضو تیم ملی فوتسال گفت: هدفمان حضور در بین چهار تیم برتر دنیا بود که با تلاش و یکدلی به آن رسیدیم.
به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی اصغر حسن زاده- عضو تیم ملی فوتسال در گفتگوی اختصاصی با Fifa TV هدف از حضور در رقابتهای جام جهانی را قرار گرفتن در بین ۴ تیم برتر جهان دانست و گفت: ما هدفمان حضور در بین برترین های جهان بود. بازیها را خوب شروع نکردیم و به عنوان تیم سوم به مرحله بعدی راه یافتیم.
وی گفت: زمانی که قرعه بازی ما با برزیل افتاد، کارمان مشکل شد اما مقابل برزیل با یکدلی و تلاش به پیروزی رسیدیم و این امر برای اولین بار بود در جام جهانی توسط تیم ملی فوتسال ایران اتفاق می افتاد. بعد از برزیل، پاراگوئه تیمی بود که ما را یک گام تا هدفی که برای حضور در جام جهانی داشتیم، نزدیک تر می کرد. با انگیزه و همدلی مضاعف آماده شدیم و خوشبختانه با موفقیت این تیم را شکست داده و به جمع ۴ تیم برتر جهان راه یافتیم.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: از اینکه در جمع چهار تیم برتر دنیا هستیم، حس خوبی داریم و بدون شک بسیاری از تیم ها آرزوی این را داشتند که اکنون جای ایران باشند.
عضو تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما کارمان هنوز تمام نشده و در فینال جام جهانی باید حضور داشته باشیم. بازیکنان ایران خوشحال و مصمم برای بازی فردا هستند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.
وی در پاسخ به این سوال که این پیروزی و موفقیت ها چه معنایی برای مردم ایران دارد؟ گفت: مردم ایران فوتسال را با قلبشان دوست دارند و کسی امید نداشت که مقابل برزیل، پیروز میدان باشیم. اکنون مردم ایران پیگیر بازیهای ما هستند و با دعاهاشان به ما دلگرمی می دهند.
وی درباره نقاط قوت تیم ایران که باعث شده تا این مرحله صعود کند، در ادامه بیان کرد:یکدلی و خواستن رمز موفقیت و نقطه قوت تیم ایران است. برای تیمی که می خواهد موفق شود این مهمترین موضوع است بازیکنان و کادر فنی با هم می جنگند تا به هدفشان برسند و ما از این قاعده مستثنی نیستیم. ما بازی را با قلبمان انجام می دهیم و امیدوارم موفق شویم.
عضو تیم ملی در پایان در باره اینکه چه شناختی از تیم روسیه دارید و پیش بینی می کنید که چه تیمی پیروز باشد، گفت: روسیه تیم خوبی است و شناخت کافی  از این تیم را دارم. دوسال در آنجا بازی کردم. زمانی که اسپانیا از روسیه شکست خورد،  نشان داد که تیم خوبی است. تمام تمرکزمان را برای شکست این تیم گذاشته ایم و امیدوارم به فینال صعود کنیم. در بازی فوتسال اصلا نمی شود پیش بینی کرد که می بریم یا می بازیم. بازی فردا هم همینطور است . ما یک دل هستیم و تا آخرین لحظه و با تمام قوا می جنگیم تا پیروز میدان باشیم.
منبع:سایت فدراسیون فوتبال
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.