کد خبر : 77544
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 11:25
دسته‌بندی نشده
-

خسروی:روس ها بیشتر از ما استرس دارند/ایران گربه سیاه روسیه است

خسروی:روس ها بیشتر از ما استرس دارند/ایران گربه سیاه روسیه است
مربی فوتسال ایران گفت:روس ها بیشتر از ایران برای این بازی استرس دارند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی خسروی مربی جوان فوتسال در مورد شرایط کنونی تیم ملی و بازی با روسیه گفت:قبل از هر چیز به کادر فنى و بازیکنان تبم ملی و جامعه فوتسال به خاطر رسیدن تی ملی به جمع ۴تیم برتر جهان تبریک می گویم.این موفقیت قبل از جام ملتهاى آسیا شکل گرفت. وقتى در بدرقه تیم ملى یک مراسم از طرف پایگاه خبری فوتسال و بزرگان فوتسال شکل گرفت و همه خانواده فوتسال برای موفقیت تیم ملی همدل شدند.

خسروی افزود:حتى وقتى در بازیهاى گروهى نتایج چندان دلچسب نبود بازهم چتر حمایت از این تیم بر داشته نشد. اعتقاد به این تیم در کنار همدلى کادر و بازیکنان باعث شد تا نتایج بهتر شود و جزو ۴تیم برتر دنیا شویم و بعد از سال ۱۹۹۲ براى دومین بار این موفقیت بدست آمد.

مربی تیم تاسیسات دریایی با بیان اینکه براى رسیدن به موفقیت، بازیکنان با تمام وجودشان و دلشان بازى کردند و کادر فنى و پزشکى تلاش زیادی انجام دادند تصریح کرد:.الان تیم استرسى ندارد و بهتر بازى میکنند. مطمئنا روسیه بیشتر از ما استرس دارد. ما با روسیه زیاد بازى کردیم و همیشه این تیم را اذیت کردیم و یک جور گربه سیاه این تیم هستیم. امیدوارم بچه ها که تا به این جا بهترین بودند قدر این موقعیت را بدانند و براى رسیدن به فینال تلاش کنند. شاید در آینده رسیدن به این جایگاه و رسیدن به فینال به این راحتی اتفاق نیفتد.همه ما منتظر سوغات خوب از کلمبیا هستیم و براى موفقیت تیم ملى دعا می کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.