کد خبر : 77565
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 14:48
-

سرمربی روسیه: امیدوارم روند پیروزی‌هایمان را برابر ایران هم ادامه دهیم/ ایران با شخصیت خود برزیل را شکست داد

سرمربی روسیه: امیدوارم روند پیروزی‌هایمان را برابر ایران هم ادامه دهیم/ ایران با شخصیت خود برزیل را شکست داد
سرگی اسکورویچ گفت: روند پیروزی‌های خوبی را در گروهی و همچنین برابر اسپانیا داشتیم و امیدوارم این روند را برابر ایران هم حفظ کنیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرگی اسکورویچ سرمربی تیم‌ملی فوتسال روسیه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: آماده‌سازی برای مسابقات جام‌جهانی بسیار طولانی، دشوار و پرزحمت بود که ما به خوبی آن را انجام دادیم و امیدواریم بتوانیم روند موفقیت‌های تیم را ادامه بدهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا می‌تواند بردهای متوالی خود را در کلمبیا را با پیروزی برابر ایران استمرار بخشد؟ گفت: ممنون از تعبیر خوشایندی که برای موفقیت‌های تیم ما به کار می‌برید. واقعیت این است که مرحله گروهی با مرحله حذفی متفاوت است و کوچکترین اشتباه می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد ما اگر قادر به حفظ همین حالت تیم خود باشیم، می‌توانیم موفق باشیم.

اسکورویچ در پاسخ به سئوال مبنی بر اینکه برابر ایران چه برنامه‌ای خواهید داشت؟ متذکر شد: ایده‌هایی برای این بازی داریم که در تمرینات بر روی آن کار می‌کنیم. ما هر سال بازی‌های دوستانه‌ای برابر ایران انجام داده‌ایم و این تیم را به خوبی می‌شناسیم و به نقاط قوت این تیم کاملا آگاه هستیم. به حریف مان احترام می‌گذاریم اما به صورت جدی برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

سرمربی روسیه همچنین در پاسخ به اینکه آیا از پیروزی ایران برابر برزیل شگفت‌زده نشدید؟ و فکر می‌کنید فاکتور برتری ایران برابر برزیل چه بود؟ یادآور شد: مهمترین فاکتور پیروزی ایران شخصیت این تیم بود. عقب افتادن سه بر یک آنها باعث نشد که قبول کنند بازنده این بازی باشند و با خودباوری بازی را به تساوی کشاندند.

وی ادامه داد: با وجود شانس‌های برابر در وقت اضافه هم ایران بازی را حفظ کرد و در ضربات پنالتی شانس ایران بیشتر بود.

وی در خاتمه به جام‌جهانی کلمبیا و حذف اسپانیا، ایتالیا و برزیل اشاره کرد و یادآور شد: فوتسال در سراسر جهان رونق خوبی گرفته و به سرعت نور در حال پیشرفت است. شما اگر می‌خواهید موفق باشید آماده مبارزه و مقاومت در برابر حملات حریفتان باشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۸
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

نترس بابا میبرین میرین فینال ما دیگه به چهارمی راضی شدیم بچه ها الان دنبال ریال و دلار و لباس هستند

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۶

روسیه میبره

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۴

این نظرات منفی رو نباید درسایت منعکس کنید

نام ... سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

لعنت به هر چی ادم منفی باف

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۳:۱۹

بازی باروسیه سخترازبازی درمقابل برزیل نیست بایاری خدا وهمت بچهای تیم پیروزخواهیم شد …بچها باتعصب بازی میکنن عملکردشون دربازیاقبل گویا این مطلب است

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰:۴۵

واقعا خیلی بی انصافی که در مورد همه ورزشکاران ی جور فکر کنیم تیم هایی مثل فوتسال و والیبال بسکتبال خداییش از دل و جون میگذارن به امید خدا پیش برای پیروزی اگر هم نشد فدا سرشون ی تجربه هست برای دور بعد

مهدی سه شنبه , ۶ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

ایران میبره به امیدخدا
وبه کوریه چشم بعضی ها که دوست ندارن موفقیت تیم کشورشون و ببینن

نام ... چهارشنبه , ۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱:۳۰

تیم ایران هنوز شخصیت قهرمانی پیدا نکرده ، اگر بازی با روسیه را ببرد در فینال شکست خواهد خورد. در ضمن ایران تیمی است که همیشه در مقابل تیم های منظم و پرقدرت کم می آورد.